مسابقات بین المللی قرآن کریم در کویت آغاز شد مسابقات بین المللی قرآن کریم در کویت آغاز شد مسابقات بین المللی قرآن کریم در کویت آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسابقات بین المللی قرآن کریم در کویت آغاز شد مسابقات بین المللی قرآن کریم در کویت آغاز شد مسابقات بین المللی قرآن کریم در کویت آغاز شد مسابقات بین المللی قرآن کریم در کویت آغاز شد مسابقات بین المللی قرآن کریم در کویت آغاز شد

مسابقات بین المللی قرآن کریم در کویت آغاز شد

مسابقات بین المللی حفظ و تلاوت و تجوید قرآن کریم روز پنجشنبه در کویت با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.

به گزارش ايرنا، در هشتمين دوره اين مسابقات قرآني كه با همكاري رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران برگزار مي شود ، قاريان در دو رشته قرائت و تجويد با هم رقابت مي كنند.
در اين مسابقات 123 حافظ و قاري از 69 كشور جهان به رقابت با هم مي پردازند و محمد فلاحي قاري 18 ساله كشورمان در رشته حفظ و مجتبي بيگي قاري 33 ساله ايراني در بخش تلاوت حضور يافته اند.
همچنين بنا بر اعلام فريد عمادي معاون وزير اوقاف كويت در حاشيه برگزاري اين نمايشگاه نشست هاي تخصصي قرآني با حضور اساتيد و كارشناسان زبده قرآن كريم برگزار مي شود.
قاريان ايراني همچنين در محفل با شكوه قرآني در حسينيه مشاري منطقه قيروان كويت حضور يافتند.
در اين محفل قرآني محمد فلاحي و مجتبي بيگي در رشته تلاوت به قرائت آياتي از كلام الله مجيد پرداختند كه مورد توجه و تشويق ويژه حضار قرار گرفت.
قاريان ايراني بطور معمول همه ساله به كويت سفر مي كنند و در محافل قرآني اين كشور حضور مي يابند و در مساجد و حسينيه ها ضمن حضور در برنامه هاي فرهنگي، به قرائت قرآن مي پردازند.
سال گذشته نيز محافل و مجالس انس با قرآن كريم با شركت ابراهيم فلاح تبسم چهره، قاري ممتاز بين المللي كشورمان و محمد محمودي حافظ نوجوان كشورمان با همكاري رايزني فرهنگي در تعدادي از مساجد، مراكز فرهنگي و قرآني، حسينيه ها و ديوانيه هاي كويت باشكوه خاصي برگزار شد.


| شناسه مطلب: 67465




قرآن كويت



نظرات کاربران