نجف از سوگ زینب(س) بر سر و روی خود خاک ماتم ریخت نجف از سوگ زینب(س) بر سر و روی خود خاک ماتم ریخت نجف از سوگ زینب(س) بر سر و روی خود خاک ماتم ریخت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نجف از سوگ زینب(س) بر سر و روی خود خاک ماتم ریخت نجف از سوگ زینب(س) بر سر و روی خود خاک ماتم ریخت نجف از سوگ زینب(س) بر سر و روی خود خاک ماتم ریخت نجف از سوگ زینب(س) بر سر و روی خود خاک ماتم ریخت نجف از سوگ زینب(س) بر سر و روی خود خاک ماتم ریخت

نجف از سوگ زینب(س) بر سر و روی خود خاک ماتم ریخت


همزمان با سالروز رحلت حضرت زینب (س)، شیعیان و عاشقان اهل بیت(ع) جهت عرض تسلیت و ارادت درحرم حضرت علی(ع) مراسم عزاداری برپا کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از لبيك ، آسمان نجف در سالروز رحلت عقيله بني هاشم همان حال و هواي عاشوراي حسين (ع) را داشت و آسمان، بغض خود را از فقدان عمه سادات، آشكار كرد.هواي غبارآلود نجف و عزاداراني كه به نشان عزا رخت ماتم بر تن داشتند جلوه اي ديگر به شهر مولا بخشيده بود.
نيمه رجب در نجف، فاصله آسمان از زمين مشخص نبود، آفتاب در پشت سرخي خاك در آسمان ابراز وجود نمي كرد.هوا، هواي ماتم و عزا بود و مردم بر دوش خود تابوت نمادين حضرت زينب(س) را بر دوش داشتند. مداحان از عمق جان روضه ام المصائب را بيان مي كردند.
كاروان هاي دانشگاهي نيز كه در پانزدهمين روز ماه رجب وارد نجف اشرف شده بودند با مراسم بزرگداشت حضرت زينب (س) خود را در اين مصيبت با حضرت علي (ع) شريك دانستند.


| شناسه مطلب: 67496




نجف زينب رحلت



نظرات کاربران