دیدار مسئولین حج یزد با مدیرکل ارشاد استان دیدار مسئولین حج یزد با مدیرکل ارشاد استان دیدار مسئولین حج یزد با مدیرکل ارشاد استان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار مسئولین حج یزد با مدیرکل ارشاد استان دیدار مسئولین حج یزد با مدیرکل ارشاد استان دیدار مسئولین حج یزد با مدیرکل ارشاد استان دیدار مسئولین حج یزد با مدیرکل ارشاد استان دیدار مسئولین حج یزد با مدیرکل ارشاد استان

دیدار مسئولین حج یزد با مدیرکل ارشاد استان


مدیر حج و زیارت استان یزد در دیدار با مدیرکل ارشاد اسلامی این استان از اعزام 51 هزار زائر یزدی به عتبات در سال 95 خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مسئولين حج و زيارت استان يزد با علي غياثي مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي اين استان ديدار و درباره مسايل حوزه حج وزيارت گفتگو كردند.
در اين ديدار مدير حج و زيارت استان يزد با اشاره به عملكرد اين مديريت در سال گذشته گفت: با توجه به مشكلاتي كه در برگزاري حج در سال گذشته وجود داشت، بيشترين فعاليت ما در زمينه اعزام به عتبات عليات بود كه به خوبي مردم استان استقبال كردند.
آقاي محسن ساغرچي افزود: در سال 95 51 هزار زائر به سفر معنوي عتبات عاليات اعزام شدند كه بخشي از آنها در اربعين و بخش ديگر نيز با كاروان هاي حج و زيارت راهي عراق شدند.
وي همچنين با اشاره به آغاز ثبت نام از افرادي كه فيش اولويت دار دراختيار دارند براي حج امسال گفت: متقاضيان بايستي با مراجعه به بانك هاي ملي نسبت به تكميل قسط اول هزينه اين سفر اقدام كنند.
حجت الاسلام سيدحسن ميررحيمي، مسئول بعثه مقام معظم رهبري در حج و زيارت استان يزد نيز دراين ديدار با اشاره به اينكه برنامه ها براي برگزاري حج امسال در حال اجراست، گفت: اين برنامه هاددر مسير خود به خوبي پيش مي رود و اميدواريم كه با هماهنگي دو كشور اين سفر معنوي به خوبي انجام شود.
درپايان اين ديدار آقاي علي غياثي، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد هم با اشاره به اينكه سازمان حج و زيارت محور سفرهاي زيارتي دركشور است ، ابراز اميدواري كرد كه اعزام متقاضيان از اين استان با برنامه ريزي مناسب هرچه بيشتر افزايش گسترش يابد.


| شناسه مطلب: 67520




يزد حج ارشاد



نظرات کاربران