گردشگران مسیحی از 6 کشورجهان به حرم رضوی مشرف شدند گردشگران مسیحی از 6 کشورجهان به حرم رضوی مشرف شدند گردشگران مسیحی از 6 کشورجهان به حرم رضوی مشرف شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گردشگران مسیحی از 6 کشورجهان به حرم رضوی مشرف شدند گردشگران مسیحی از 6 کشورجهان به حرم رضوی مشرف شدند گردشگران مسیحی از 6 کشورجهان به حرم رضوی مشرف شدند گردشگران مسیحی از 6 کشورجهان به حرم رضوی مشرف شدند گردشگران مسیحی از 6 کشورجهان به حرم رضوی مشرف شدند

گردشگران مسیحی از 6 کشورجهان به حرم رضوی مشرف شدند

این گروه گردشگر مسیحی از کشورهای آلمان، هلند، سوئیس، دانمارک، مکزیک و فنلاند از بخش‌های مختلف حرم مطهر رضوی از جمله موزه‌ها و رواق‌ها بازدیدکردند .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج از مشهد ، يك جهانگرد آلماني در حاشيه اين بازديد اظهار داشت: اين مكان مقدس براي من بسيار غافلگيركننده و ارزشمند است، زيرا در اين مكان انسان احساس آرامش بسيار زيادي دارد.
وي ادامه داد: ساخت‌وساز و معماري موجود در حرم چشم هر بيننده‌اي را به خود جذب مي‌كند، زيرا اين معماري ادامه معماري 500 سال گذشته است و نماي بسيار زيبايي را براي مخاطب به همراه دارد.
لازم به يادآوري است؛ در اين مراسم براي گردشگران غيرمسلمان از سوي مديريت امور زائران غيرايراني آستان قدس رضوي، دوره حرم‌شناسي برگزار و به هر يك از آنان يك بسته فرهنگي- تبليغي اعطاء شد.


| شناسه مطلب: 67529




مشهد امام رضا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران