بانوی بلاروسی در حرم امام رضا (ع) مسلمان شد بانوی بلاروسی در حرم امام رضا (ع) مسلمان شد بانوی بلاروسی در حرم امام رضا (ع) مسلمان شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بانوی بلاروسی در حرم امام رضا (ع) مسلمان شد بانوی بلاروسی در حرم امام رضا (ع) مسلمان شد بانوی بلاروسی در حرم امام رضا (ع) مسلمان شد بانوی بلاروسی در حرم امام رضا (ع) مسلمان شد بانوی بلاروسی در حرم امام رضا (ع) مسلمان شد

بانوی بلاروسی در حرم امام رضا (ع) مسلمان شد

بانوی بلاروسی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد و شهادتین را در بارگاه رضوی به زبان آورد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج از مشهد ، «اولكا اونستويچ» بانوي 26 ساله فارغ‌التحصيل زبان‌هاي خارجه از كشور بلاروس براي دومين بار به حرم مطهر رضوي مشرف شد و به دين اسلام روي آورد.
وي كه نام «حديث» را براي خود برگزيد، درباره تشرف به دين اسلام گفت: اولين باري كه به عنوان گردشگر به ايران سفر كردم، آشنايي با مردم ايران و محيط اسلامي آن عاملي شد تا بيشتر درباره اسلام مطالعه و تحقيق كنم و بتوانم اطلاعات جامعي در اين‌باره كسب كنم.
وي ادامه داد: من زبان عربي را فرا گرفته و قرآن كريم را مطالعه كردم، بدين ترتيب علاقه‌ام نسبت به اين دين مبين افزايش يافت و قصد كردم تا در سفر بعدي خود به ايران بتوانم در اين مكان مقدس مسلمان شوم.
وي بيان كرد: من دين اسلام را دين صلح و دوستي يافتم و تلاش داشتم تا دين اسلام را به عنوان دين هميشگي براي خود برگزينم. وي افزود: من بسيار خوشحالم كه خداوند اين نعمت والا را به من ارزاني داشته و حضور در اين آستان و بهره‌گيري از خدمات مختلف موجود در آن موجب شده تا خاطره بسيار زيبايي براي من به ارمغان آورد.
‌اونستويچ با اشاره به سوره‌هاي قرآني و معاني آن عنوان كرد: سوره حمد را بسيار دوست دارم زيرا يكي از سوره‌هايي است كه به هنگام خواندنش توانستم دريابم كه مسلمان شدن آغاز راه من است و من بايد تلاش و جديت بسياري را براي ادامه راه به كار گيرم.
شايان ذكر است؛ در پايان اين مراسم به اين تازه مسلمان از سوي آستان قدس رضوي، گواهي تشرف به اسلام به همراه هداياي متبرك اعطاء شد.


| شناسه مطلب: 67530




امام رضا



نظرات کاربران