همایش های کاربردی اسرار حج برای حجاج خراسانی برگزار می شود همایش های کاربردی اسرار حج برای حجاج خراسانی برگزار می شود همایش های کاربردی اسرار حج برای حجاج خراسانی برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش های کاربردی اسرار حج برای حجاج خراسانی برگزار می شود همایش های کاربردی اسرار حج برای حجاج خراسانی برگزار می شود همایش های کاربردی اسرار حج برای حجاج خراسانی برگزار می شود همایش های کاربردی اسرار حج برای حجاج خراسانی برگزار می شود همایش های کاربردی اسرار حج برای حجاج خراسانی برگزار می شود

همایش های کاربردی اسرار حج برای حجاج خراسانی برگزار می شود

سلسله همایشهای کاربردی اسرار حج 96 باهدف آمادگی و حضور معنوی بیشتر حجاج خراسانی درمشهد برگزار می شود.

به همت دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري خراسان رضوي، سلسله همايشهاي كاربردي اسرار حج براي آشنايي هر چه بيشتر زائران با فضاي ملكوتي اين سفر الهي و ايجاد آمادگي روحي و ذهني براي مواجهه با مسائل و مشكلات احتمالي و استفاده كامل تر از اين فرصت پربها، برگزار مي شود.
بگفته حجت الاسلام و المسلمين احمري مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري خراسان رضوي با توجه به برگزاري كنگره عظيم حج و حضور زائران ايراني در اين سفر معنوي، براي برگزاري سلسله همايشهاي اسرار حج از 10 تا 15 ماه مبارك رمضان (15 تا 20 خردادماه) به مدت پنج شب بعد از افطار در عرصه بزرگ ميدان شهدا در مشهد مقدس برنامه ريزي شده است.
وي افزود: تلاوت قرآن ، مداحي ،قرائت دعاي افتتاح و برپايي غرفه هاي محصولات فرهنگي ، پاسخ به مسايل شرعي ، پزشكي وامداد ، كودك و... از برنامه هاي تدارك ديده شده است و در آن حجج الاسلام راشد يزدي و رضايي تهراني درباره ويژگي ها و آداب اين سفر معنوي سخنراني خواهند كرد.
بگفته وي براي شركت در اين برنامه از همه زائران حج تمتع 96 استان خراسان رضوي دعوت خواهد شد و در شهرستانهاي بزرگ استان نيز يك همايش با محورهاي ذكر شده برگزار مي شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران