مسلمانان با حضور روزانه، مسجدالاقصی را یاری کنند مسلمانان با حضور روزانه، مسجدالاقصی را یاری کنند مسلمانان با حضور روزانه، مسجدالاقصی را یاری کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسلمانان با حضور روزانه، مسجدالاقصی را یاری کنند مسلمانان با حضور روزانه، مسجدالاقصی را یاری کنند مسلمانان با حضور روزانه، مسجدالاقصی را یاری کنند مسلمانان با حضور روزانه، مسجدالاقصی را یاری کنند مسلمانان با حضور روزانه، مسجدالاقصی را یاری کنند

مسلمانان با حضور روزانه، مسجدالاقصی را یاری کنند

شیخ محمد حسین خطیب نماز جمعه مسجد الاقصی گفت: مسلمانان باید با حضور روزانه در مسجد الاقصی این مسجد را یاری و در شرایط سختی که در آن به سر می برد از آن محافظ کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، شيخ محمد حسين خطيب نماز جمعه مسجد الاقصي گفت: ملت فلسطين و تمام جهانيان بايد در كنار اسراي فلسطيني باشند و از آنان براي پس گرفتن حقوقشان از رژيم اشغالگر كه درد زندان را به آنان مي چشاند، حمايت كنند.
وي افزود: اسرا بعد از پنجمين روز متوالي اعتصاب غذا در شرايط بسيار سختي به سر مي برند، به گونه اي كه به دليل نبود غذا بدن هايشان روبه ضعف و لاغري است.
شيخ حسين تاكيد كرد: مسلمانان بايد با حضور روزانه در مسجد الاقصي اين مسجد را ياري و در شرايط سختي كه در آن به سر مي برد از آن محافظ كنند؛ چرا كه رژيم اشغالگر صهيونيستي سعي دارد اقدامات خود را در جهت يهودي سازي قدس افزايش دهد.
شايان ذكر است كه ۴۰ هزار نفر در نماز جمعه مسجد الاقصي شركت كردند و ده ها نفر به خاطر ممانعت اشغالگران جلوي در هاي مسجد نماز خواندند.


| شناسه مطلب: 67644




مسجد الاقصي



نظرات کاربران