تصویب ساخت ۲۱۲ واحد شهرک‌ صهیونیستی جدید در بیت‌المقدس! تصویب ساخت ۲۱۲ واحد شهرک‌ صهیونیستی جدید در بیت‌المقدس! تصویب ساخت ۲۱۲ واحد شهرک‌ صهیونیستی جدید در بیت‌المقدس! بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تصویب ساخت ۲۱۲ واحد شهرک‌ صهیونیستی جدید در بیت‌المقدس! تصویب ساخت ۲۱۲ واحد شهرک‌ صهیونیستی جدید در بیت‌المقدس! تصویب ساخت ۲۱۲ واحد شهرک‌ صهیونیستی جدید در بیت‌المقدس! تصویب ساخت ۲۱۲ واحد شهرک‌ صهیونیستی جدید در بیت‌المقدس! تصویب ساخت ۲۱۲ واحد شهرک‌ صهیونیستی جدید در بیت‌المقدس!

تصویب ساخت ۲۱۲ واحد شهرک‌ صهیونیستی جدید در بیت‌المقدس!

مقامات اسرائیل روز گذشته ساخت ۲۱۲ واحد جدید شهرک یهودی‌نشین را در بیت المقدس اشغالی تصویب کردند.

به گزارش imemc، مقامات رژيم صهيونيستي روز گذشته، ساخت 212 واجد جديد شهرك يهودي‌نشين را در شهرك‌هاي غيرقانوني پيسگات زئو و رمات شلومو در بيت المقدس اشغالي را تصويب كردند.
طبق اخبار رسيده، واحدهاي مسكوني تاييد شده بخشي از يك طرح شهرك‌نشيني وسيع‌تر است كه قرار است در دوران جديد رياست‌جمهوري ايالات متحده آمريكا به اجرا درآيد.
ماه گذشته، كابينه رژيم صهيونيستي به علاوه ساخت يك شهرك يهودي‌نشين جديد را در كرانه باختري براي شهرك‌نشيناني كه از آمونا اخراج شده بودند تصويب كرده بود. آمونا يك پاسگاه مرزي در مركز كرانه باختري بود كه به طور غيرقانوني بر روي زمين‌هاي خصوصي مردم فلسطين بنا شده بود و طبق دستور دادگاه عالي اسرائيل با خاك يكسان شد. اما مقامات رژيم صهيونيستي دست از كار ننشسته و قصد دارند شهرك‌هايي جايگزين اين پاسگاه كنند..
در 23 دسامبر سال گذشته نيز شوراي امنيت سازمان ملل نيز طي قطعنامه‌اي خواستار توقف فعاليت‌هاي شهرك‌سازي اسرائيل در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين شده بود. از آن زمان تاكنون رژيم صهيونيستي با دهن‌كجي به قطعنامه‌هاي سازمان ملل، نه تنها ذره‌اي عمليات شهرك‌سازي خود را متوقف نساخته است، بلكه با سرعت و شتابي بيشتر به اين كار ادامه مي‌دهد و هيچ گونه اهميتي به خواسته‌هاي جامعه بين‌المللي نمي‌دهد.


| شناسه مطلب: 67647




فلسطين



نظرات کاربران