کاظمین در شب شهادت باب الحوائج مانور دلدادگی پیروان اهل بیت(ع) بود تصاویر کاظمین در شب شهادت باب الحوائج مانور دلدادگی پیروان اهل بیت(ع) بود تصاویر کاظمین در شب شهادت باب الحوائج مانور دلدادگی پیروان اهل بیت(ع) بود تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کاظمین در شب شهادت باب الحوائج مانور دلدادگی پیروان اهل بیت(ع) بود تصاویر کاظمین در شب شهادت باب الحوائج مانور دلدادگی پیروان اهل بیت(ع) بود تصاویر کاظمین در شب شهادت باب الحوائج مانور دلدادگی پیروان اهل بیت(ع) بود تصاویر کاظمین در شب شهادت باب الحوائج مانور دلدادگی پیروان اهل بیت(ع) بود تصاویر کاظمین در شب شهادت باب الحوائج مانور دلدادگی پیروان اهل بیت(ع) بود تصاویر

کاظمین در شب شهادت باب الحوائج مانور دلدادگی پیروان اهل بیت(ع) بود تصاویر

عجب غلغله ای در کاظمین برپاست؛ خوب که نگاه کنی می بینی حرم امام کاظم (ع) چه قدر به سوی آسمان در دارد و زائرانی را می بینی که از گریه و اشک ماتم، شانه هایشان می لرزد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلا، ديشب در كاظمين جان ها گوهر افشان شد؛ بسياري از زائران از مرزهاي دور آمده بودند تا در مهبط نور الهي جان خود را شست و شو دهند.
همه مسيرها كه به سمت حرم است، بوي عطر ائمه (ع) مي دهد و اين عطر با اشك مردم آميخته شده است.
عجب غلغله اي در كاظمين برپاست؛ خوب كه نگاه كني مي بيني حرم امام كاظم (ع) چه قدر به سوي آسمان در دارد و زائراني را مي بيني كه از گريه و اشك ماتم، شانه هايشان مي لرزد.
اينجا زائران صبوري و مهرباني را از امامشان مي آموزند؛ امامي كه واژه صبر در برابر استقامتشان رنگ باخت. پرچم هاي سياهي كه باد آن را به حركت در مي آورد و نام هاي زيباي ائمه و مخصوصا امامن كاظم ديده ها را روشن مي كند.
اين روزها قدم ها فقط خود را به كربلا نرساندند، اشك ها و بغض و گريه ها نيز خود را در هواي كاظمين قرار دادند تا صفايي به جان زائران ببخشند و خود را در غم شهادت باب الحوائج شريك سازند
از چند روز گذشته تدابير امنيتي ويژه براي حفاظت از جان زائران كاظمين انديشيده شد؛ تا مراسم سالروز شهادت اين امام همام با امنيت و آسايش برگزار شود و اين مانور ميليوني شيعيان لرزه بر اندام دشمنان اهل بيت(ع) بيندازد.


| شناسه مطلب: 67670




امام كاظم كاظمين



نظرات کاربران