قبوض حج‌تمتع واگذار‌شده ‌امکان انتقال مجدد را ندارد‌ قبوض حج‌تمتع واگذار‌شده ‌امکان انتقال مجدد را ندارد‌ قبوض حج‌تمتع واگذار‌شده ‌امکان انتقال مجدد را ندارد‌ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قبوض حج‌تمتع واگذار‌شده ‌امکان انتقال مجدد را ندارد‌ قبوض حج‌تمتع واگذار‌شده ‌امکان انتقال مجدد را ندارد‌ قبوض حج‌تمتع واگذار‌شده ‌امکان انتقال مجدد را ندارد‌ قبوض حج‌تمتع واگذار‌شده ‌امکان انتقال مجدد را ندارد‌ قبوض حج‌تمتع واگذار‌شده ‌امکان انتقال مجدد را ندارد‌

قبوض حج‌تمتع واگذار‌شده ‌امکان انتقال مجدد را ندارد‌

مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی گفت: تمام قبوضی که در سامانه جامع نقل و انتقال ثبت و واگذار می‌شوند امکان انتقال مجدد را نخواهند داشت به جز مواردی که انتقال مجدد به پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند باشد.

به گزارش خبرگزاري تسنيم از بيرجند، ابوالفضل نوفرستي عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پيرو فراخوان اوليه از دارندگان قبوض وديعه‌گذاري حج تمتع جهت نام نويسي و تشرف به حج تمتع امسال و درخواست سپرده گزاران مبني بر اعلام اولويت‌هاي جديد و پيگيري‌هاي صورت گرفته، وديعه گذاراني كه تا تاريخ 31 شهريور ماه 1385 در شعب بانك ملي ايران ثبت‌نام كرده‌اند مي‌توانند با مراجعه به بانك‌هاي ملي در سطح استان مبلغ علي‌الحساب اوليه خود را واريز كنند.
مديرحج وزيارت خراسان جنوبي گفت: حداكثر مدت درنظر گرفته شده براي مراجعه تا پايان وقت اداري روز پنجشنبه هفتم ارديبهشت ماه خواهد بود.
وي بيان كرد: بديهي است اولويت ثبت­ نام در كاروان‌­ها و تشرف به حج تمتع با كساني خواهد بود كه نسبت به ثبت­‌نام اوليه براي تشرف به حج تمتع در سال جاري اقدام كرده باشند و به محض رسيدن استان به سقف ظرفيت تعيين شده به صورت خودكار واريز مبلغ مسدود خواهد شد.
مديرحج و زيارت خراسان جنوبي از دعوت وديعه گذاران حج تمتع ثبت نامي تا تاريخ 1385/06/31 استان خراسان جنوبي خبر داد.
نوفرستي درخصوص شرايط نقل و انتقال فيش حج تمتع نيز اظهار داشت: شخص انتقال دهنده و انتقال گيرنده بايد شخصاً حضور داشته مگر در مواردي كه دارنده قبض فوت كرده كه در اين صورت يكي از وراث با ارائه وكالتنامه رسمي مي‌تواند نسبت به تكميل و امضاء فرم درخواست انتقال اقدام كند و انتقال‌گيرنده نبايد متولد سال‌هاي بعد از 1378 باشد (داراي سن كمتر از هجده سال) مگر اين‌كه انتقال قبض از پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر يا خواهر به متقاضي باشد.
مدير حج وزيارت خراسان جنوبي گفت: تشرف انتقال‌گيرنده در حج تمتع جاري منوط به وجود ظرفيت خالي در كاروان‌ها خواهد بود و انتقال‌گيرنده بايد از سلامتي و توانايي تشرف به حج تمتع برخوردار بوده و به هرحال تشرف اينگونه اشخاص نيز منوط به تأييديه پزشك مربوطه است.
وي افزود: درخواست‌هاي انتقال قبوض وديعه‌گذاري فاقد اولويت تشرف مطلقاً قابل رسيدگي نخواهد بود مگر اين‌كه متقاضي قصد انتقال آن به يكي از بستگان درجه يك (پدر، مادر، برادر، خواهر، فرزند و همسر) را داشته باشد.
نوفرستي تصريح كرد: تمام قبوضي كه در سامانه جامع نقل و انتقال ثبت و واگذار مي‌شوند امكان انتقال مجدد را نخواهند داشت بجز مواردي كه انتقال مجدد به پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند باشد.
مدير حج وزيارت خراسان جنوبي خاطرنشان كرد: تمام امور نقل و انتقال قبوض حج تمتع فقط از طريق سامانه جامع صورت گرفته و مراجعين براي كسب اطلاع، انتقال و يا تهيه قبض با مراجعه به كارگزاران مجاز از ضوابط و مقررات مطلع خواهند شد و از اين‌رو به منظور جلوگيري از دلال بازي و ايجاد واسطه‌گري در مراكزي غير از دفاتر زيارتي لازم است متقاضيان با هوشياري لازم ضمن عمل به وظايف قانوني خود زمينه تعامل سالم و به دور از تبليغات را فراهم آورند.


| شناسه مطلب: 67692




حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران