هزارنفر از هرمزگان به حج تمتع اعزام می‌شوند هزارنفر از هرمزگان به حج تمتع اعزام می‌شوند هزارنفر از هرمزگان به حج تمتع اعزام می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هزارنفر از هرمزگان به حج تمتع اعزام می‌شوند هزارنفر از هرمزگان به حج تمتع اعزام می‌شوند هزارنفر از هرمزگان به حج تمتع اعزام می‌شوند هزارنفر از هرمزگان به حج تمتع اعزام می‌شوند هزارنفر از هرمزگان به حج تمتع اعزام می‌شوند

هزارنفر از هرمزگان به حج تمتع اعزام می‌شوند

رئیس سازمان حج و زیارت هرمزگان گفت: امسال طبق ظرفیت اعلام شده ، یکهزار نفر از این استان به حج تمتع اعزام می شوند.

به گزارش ايرنا، امان الله ماندگاري در جمع خبرنگاران افزود: طبق اطلاعيه سازمان حج و زيارت، دارندگان اسناد و وديعه گذاري حج در اين استان تا پايان شهريور 85 مي توانند از فردا دوشنبه چهارم ارديبهشت ماه جهت ثبت نام اوليه تشرف به حج امسال به بانك هاي ملي مراجعه كنند.
وي بيان داشت: مبلغ اوليه هزينه سفر به حج تمتع 10 ميليون تومان است و اولويت ثبت نام در كاروان ها و تشرف به حج تمتع هم با كساني است كه نسبت به ثبت نام اوليه در شعب بانك ملي اقدام كنند. رئيس سازمان حج و زيارت هرمزگان يادآورشد: ثبت نام شدگان حج تمتع مي توانند دهم ارديبهشت به دفاتر حج و زيارت مراجعه و كاروان هاي خود را مشخص كنند .
ماندگاري يادآورشد: با تكميل شدن ظرفيت اعلام شده، ثبت نام متوقف مي‌شود.
در سال 94، در فاجعه رمي جمرات در منا همزمان با عيد قربان سال گذشته ، 464 زائر ايراني شهيد شدند .
در مجموع 645 نفر حاجي ( 642 زائر ، سه مدير و معاون كاروان) از استان هرمزگان در قالب 6 كاروان به خانه خدا اعزام شدند كه همه آنها در صحت و سلامت به استان بازگشتند.
طبق توافق به عمل آمده ميان سازمان حج و زيارت جمهوري اسلامي ايران و كشور عربستان، امسال حدود 86 هزار زائر ايراني به تدريج از دهم مرداد عازم حج تمتع خواهند شد.


| شناسه مطلب: 67693




حج تمتع هرمزگان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران