دست‌هایی به دعا در مستجاب‌ترین مکان عالم تصاویر دست‌هایی به دعا در مستجاب‌ترین مکان عالم تصاویر دست‌هایی به دعا در مستجاب‌ترین مکان عالم تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دست‌هایی به دعا در مستجاب‌ترین مکان عالم تصاویر دست‌هایی به دعا در مستجاب‌ترین مکان عالم تصاویر دست‌هایی به دعا در مستجاب‌ترین مکان عالم تصاویر دست‌هایی به دعا در مستجاب‌ترین مکان عالم تصاویر دست‌هایی به دعا در مستجاب‌ترین مکان عالم تصاویر

دست‌هایی به دعا در مستجاب‌ترین مکان عالم تصاویر

صاحبان این دستها باور دارند که این بارگاه حلال مشکلات‌شان است؛ در این حرم دعا معجزه می‌کند و نگاه انبیاء و اولیاء و فرشتگان به زوار حسین(ع) است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، در حرم پاك و بهشتي حسيني، زائران دستها را به آسمان حرم گره زده اند تا از خداي حسين بخواهند كه آنها را در راه عاشورائي‌شان ثابت قدم بدارد.
اين لحظات و ساعت‌ها براي اين زائران گران‌بهاست؛ به‌ خصوص براي دعا و درخواست از خداوند؛ درخواست عزت، سلامتي، عاقبت بخيري، ديدار دوباره ضريح 6 گوشه سيدالشهدا(ع) و هر درخواستي كه اين زائران در دل دارند و با خداي خود و حسين (ع) در ميان مي گذارند.
صاحبان اين دستها باور دارند كه اين بارگاه گره گشاي مشكلاتشان است و بالاتر اينكه صاحب اين حرم نظر محبت به آنها دارد؛ در اين حرم دعا معجزه مي كند و نگاه انبياء و اولياء و فرشتگان به زوار حسين(ع) است.
امام كاظم(ع) فرموده‌اند: «هركس براي ديگران دعا كند، از عرش ندا مي‌رسد كه صدهزار برابر آن براي خود تو خواهد بود» و اين زائران در دعايشان ديگران را نيز ميهمان مي كنند.


| شناسه مطلب: 67696




كربلا دعا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران