فرستاده ویژه سازمان ملل: حرم حضرت علی(ع) مکانی جهانی است فرستاده ویژه سازمان ملل: حرم حضرت علی(ع) مکانی جهانی است فرستاده ویژه سازمان ملل: حرم حضرت علی(ع) مکانی جهانی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فرستاده ویژه سازمان ملل: حرم حضرت علی(ع) مکانی جهانی است فرستاده ویژه سازمان ملل: حرم حضرت علی(ع) مکانی جهانی است فرستاده ویژه سازمان ملل: حرم حضرت علی(ع) مکانی جهانی است فرستاده ویژه سازمان ملل: حرم حضرت علی(ع) مکانی جهانی است فرستاده ویژه سازمان ملل: حرم حضرت علی(ع) مکانی جهانی است

فرستاده ویژه سازمان ملل: حرم حضرت علی(ع) مکانی جهانی است

فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل در عراق طی حضور در نجف اشرف به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شد و با شماری از مسئولین وخادمان آستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاري اهل‌بيت(ع) ـ ابنا ـ فرستاده ويژه دبير كل سازمان ملل در عراق طي حضور در بارگاه مطهر امام علي(ع) اين مكان را مكاني جهاني و براي تمامي مردم دنيا دانست.
«جورجي بوستن» فرستاده ويژه دبير كل سازمان ملل در عراق طي حضور در نجف اشرف به زيارت بارگاه مطهر علوي مشرف شد و با شماري از مسئولين وخادمان آستان ديدار و گفتگو كرد.
وي طي مصاحبه با واحد اطلاع رساني آستان علوي ضمن ابراز خرسندي از زيارت حرم حضرت علي(ع) و بازديد از بخش‌هاي تاريخي عمارت حرم اظهار داشت: حرم امام علي(ع) يك مركز روحي و انساني است و نمي‌تواند فقط براي كشور عراق باشد. به نظرم اين مكان يك مكان جهاني است و زائر از هر دين و مذهب و طايفه‌اي كه باشد باز هم مي‌توان گفت پيام انساني نهفته در اين مكان مقدس خواهد يافت.
فرستاده دبير كل سازمان ملل افزود: عراق نه تنها از لحاظ مادي به بازسازي مجدد نياز دارد بلكه بايد از لحاظ معنوي و اخلاقي و اجتماعي نيز بهبود يابد و رهنمودهاي نهاد مرجعيت ديني نجف در اين راستا از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است و شالوده‌اي مهم در راستاي بازسازي عراق و بهبود آن به شمار مي‌رود.


| شناسه مطلب: 67771




زيارت نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران