اسرائیل ساخت دیوار آپارتاید در شمال بیت لحم را از سر گرفت اسرائیل ساخت دیوار آپارتاید در شمال بیت لحم را از سر گرفت اسرائیل ساخت دیوار آپارتاید در شمال بیت لحم را از سر گرفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اسرائیل ساخت دیوار آپارتاید در شمال بیت لحم را از سر گرفت اسرائیل ساخت دیوار آپارتاید در شمال بیت لحم را از سر گرفت اسرائیل ساخت دیوار آپارتاید در شمال بیت لحم را از سر گرفت اسرائیل ساخت دیوار آپارتاید در شمال بیت لحم را از سر گرفت اسرائیل ساخت دیوار آپارتاید در شمال بیت لحم را از سر گرفت

اسرائیل ساخت دیوار آپارتاید در شمال بیت لحم را از سر گرفت

مقامات رژیم صهیونیستی ادامه ساخت دیوار آپارتاید را در سرزمین‌های اشغال شده فلسطینیان در روستای الولجه، در منطقه بیت لحم را از سر گرفته‌اند.

imemc نوشت: به گفته منابع محلي، مقامات رژيم صهيونيستي روز شنبه ادامه ساخت ديوار آپارتايد را در سرزمين‌هاي اشغال شده فلسطينيان در روستاي الولجه، در شمال شرقي كرانه باختري ، منطقه بيت لحم از سر گرفتند.
حسن بريجيه از كميته مبارزه با ديوار و شهرك‌سازي صهيونيست‌ها در بيت‌ لحم در اين باره به خبرنگاران گفت: مقامات اشغالگر اسرائيلي يك حصار سيم خاردار به ارتفاع 4 متر در منطقه عين الجويزه، در شمال غربي روستاي الولجه قرار داده و كاملا اين روستا را به محاصره درآوردند.
در اين ميان بتسلم، مركز حقوق بشر اسرائيلي واقع در سرزمين‌هاي اشغالي اعلام كرده كه ساختن حصارها در كرانه باختري به شدت ناقض حقوق فلسطينيان ساكن در اين منطقه بوده، زندگي آن‌ها را تحت تاثير قرار داده، با محدوديت‌هاي زيادي مواجه كرده و دسترسي آنان به زمين‌هايشان، خدمات ضروري و بستگان‌شان و خويشاوندانشان در سمت ديگر حصارها را غيرممكن مي‌سازد. اين حصارهاي گذاشته شده توسط اسرائيل همچنين ايجاد هر گونه رشد اقتصادي را غيرممكن خواهند ساخت.
دفتر هماهنگي امور بشردوستانه سازمان ملل متحد نيز اعلام كرده، حدود 85% مسيرهاي حصارها به جاي اينكه در امتداد خط سبز باشند، به داخل كرانه باختري منتهي مي‌شوند و در صورت تكميل اين حصارها 9.4% از كرانه باختري از جمله شرق بيت المقدس را جداسازي خواهند كرد.


| شناسه مطلب: 67819




فلسطين



نظرات کاربران