حجت الاسلام بهجتی: ایمان عملی ویژگی شیعه راستین است حجت الاسلام بهجتی: ایمان عملی ویژگی شیعه راستین است حجت الاسلام بهجتی: ایمان عملی ویژگی شیعه راستین است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجت الاسلام بهجتی: ایمان عملی ویژگی شیعه راستین است حجت الاسلام بهجتی: ایمان عملی ویژگی شیعه راستین است حجت الاسلام بهجتی: ایمان عملی ویژگی شیعه راستین است حجت الاسلام بهجتی: ایمان عملی ویژگی شیعه راستین است حجت الاسلام بهجتی: ایمان عملی ویژگی شیعه راستین است

حجت الاسلام بهجتی: ایمان عملی ویژگی شیعه راستین است

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی در حرم امام حسین (ع) گفت: شیعه راستین متخلق به اخلاق قرآنی و اسلامی است و در زندگی خود ایمان راسخ و عملی دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام و المسلمين بهجتي، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي، صبح امروز در حرم امام حسين (ع) و در جمع زائران ايراني با اشاره به زندگي «قيس ابن مسهر صيداوي» كه يكي از ياران امام حسين (ع) است، گفت: ايشان حامل نامه هاي امام به مردم كوفه بود؛ در سفر دوم به كوفه مشاهده مي كند كه اوضاع به شدت امنيتي است و نامه را از بين مي برد تا دشمنان به محتواي آن دست پيدا نكنند.
وي افزود: قيس دستگير شده و نزد عبيدالله ابن زياد برده مي شود و حاكم كوفه از او مي خواهد كه محتواي نامه را به او بگويد، در غير اين صورت كشته مي شود.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي عنوان كرد: قيس در جواب حاكم كوفه آياتي از قرآن را مي خواند كه وقتي ساحران به موسي ايمان آوردند، فرعون آنها را تهديد كرد كه دست و پاي شما را بر خلاف هم قطع مي كنم و به نخل ها آويزان مي كنم، اما ساحران گفتند كه هر كاري مي خواهي انجام بده، ما به خداي موسي ايمان آورده ايم.
حجت الاسلام والمسلمين بهجتي با اشاره به عكس العمل امام حسين (ع) موقع شنيدن خبر شهادت قيس گفت: ايشان گريه و براي قيس دعا كردند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي با بيان اينكه قيس از شيعيان راستين بود، افزود: آنچه موجب شد تا امام در حق او دعا كنند، اين بود كه قيس در اعتقاداتش خللي ايجاد نشد. حجت الاسلام والمسلمين بهجتي گفت: شيعه راستين متخلق به اخلاق قرآني و اسلامي است و در زندگي خود ايمان راسخ و عملي دارد.
بنابراين گزارش در پايان اين مراسم حاج محمد هادي طيبي از ذاكرين اهل بيت (ع) به مداحي پرداخت.




نظرات کاربران