ارسال تجهیزات ویژه قالیشویی به آستان علوی ارسال تجهیزات ویژه قالیشویی به آستان علوی ارسال تجهیزات ویژه قالیشویی به آستان علوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارسال تجهیزات ویژه قالیشویی به آستان علوی ارسال تجهیزات ویژه قالیشویی به آستان علوی ارسال تجهیزات ویژه قالیشویی به آستان علوی ارسال تجهیزات ویژه قالیشویی به آستان علوی ارسال تجهیزات ویژه قالیشویی به آستان علوی

ارسال تجهیزات ویژه قالیشویی به آستان علوی

ست کامل تجهیزات ویژه قالیشویی اهدایی به آستان مقدس علوی رونمایی و برای ارسال به نجف اشرف، تحویل شهرداری تبریز شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج در تبريز، تجهيزات مكانيزه و هوشمند قاليشويي از جمله تدارك شهرداري تبريز در كمك به برنامه‌هاي خدماتي و رفاهي عتبات عاليات است كه توسط شهرداري تبريز سفارش داده شده و از آخرين فناوري‌هاي تنظيف و قاليشويي برخوردار است.
با در نظر داشتن حضور مداوم جمعيت مشتاق در حرم اميرالمومنين علي(ع)، مسجد سهله، مسجد كوفه، حرم ميثم تمار و ساير مراكز زيارتي مرتبط با نجف اشرف، شستشوي قالي‌هاي موجود، يكي از نيازهاي اصلي اين مراكز به شمار مي‌رود.
تجهيزات اشاره شده، با مشاركت يكي از گروه‌هاي صنعتي استان طراحي شده و از حيث دقت شستشو، صرف جويي در آب، برق و مواد شوينده، ارتقاي چشمگيري نسبت به نمونه هاي رايج اين صنعت دارد.
با استفاده از اين تجهيزات، امكان شستشوي «۵۰ تخته قالي در ساعت» در حرم اميرالمومنين علي(ع) و اماكن مقدسه مرتبط با آن فراهم خواهد بود.
تجهيزات قاليشويي شهرداري تبريز، با پيگيري‌هاي مستمر معاونت اداري و مالي شهرداري تبريز تدارك ديده شده و با هماهنگي‌هاي گمركي و اخذ مجوزهاي لازم، به زودي وارد كشور عراق مي‌شود.


| شناسه مطلب: 67962




بازسازي نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران