اولویت های جدید برای تشرف به حج تمتع اعلام می شود اولویت های جدید برای تشرف به حج تمتع اعلام می شود اولویت های جدید برای تشرف به حج تمتع اعلام می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اولویت های جدید برای تشرف به حج تمتع اعلام می شود اولویت های جدید برای تشرف به حج تمتع اعلام می شود اولویت های جدید برای تشرف به حج تمتع اعلام می شود اولویت های جدید برای تشرف به حج تمتع اعلام می شود اولویت های جدید برای تشرف به حج تمتع اعلام می شود

اولویت های جدید برای تشرف به حج تمتع اعلام می شود

رئیس سازمان حج وزیارت با اشاره به اینکه تیم کارشناسی مسکن، اجاره هتل های زائران ایرانی درمدینه و مکه را نهایی کرده است، خاطرنشان کرد: اولویت اعزام با ودیعه گزارانی خواهد بود که روند ثبت نام خود را زودترتکمیل کنند.

به گزارش خبرنگارپايگاه اطلاع رساني حج، نشست شوراي برنامه ريزي و هماهنگي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت امروز به رياست حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر تشكيل وآخرين تحولات درحوزه حج امسال بررسي شد.
دراين جلسه رئيس سازمان حج وزيارت ازنهايي شدن مذاكرات تيم كارشناسي مسكن با طرف هاي سعودي براي اجاره هتل ها در مدينه منوره و مكه مكرمه براي اسكان بيش از 86 هزار زائر ايراني حج امسال خبر داد.
آقاي حميد محمدي افزود: ليست مديران كاروان ها در سراسر كشور به همراه اولويت هاي جديد براي تكميل ظرفيت ثبت نام روز پنج شنبه آينده (1396/02/21) اعلام خواهد شد.
وي افزود: وديعه گذاراني كه تا 21 ارديبهشت ماه روند ثبت نام خود را در بانك تكميل نمايند از روز يكشنبه (24 ارديبهشت ماه) پنج روز فرصت دارند ضمن مراجعه به سايت سازمان حج وزيارت و يا دفاتر كارگزاري نسبت به انتخاب كاروان مورد نظر خود اقدام كنند.
دراين جلسه مقرر شد كه علاوه براعلام اسامي مديران كاروان ها ازطريق دفاترسازمان حج و زيارت در سراسر كشور، در مورد درجه بندي كاروان ها و گروههاي قيمتي نيز اطلاع رساني لازم انجام شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران