اعزام پزشکان ایرانی برای خدمات رسانی به زوار حج 96 اعزام پزشکان ایرانی برای خدمات رسانی به زوار حج 96 اعزام پزشکان ایرانی برای خدمات رسانی به زوار حج 96 بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام پزشکان ایرانی برای خدمات رسانی به زوار حج 96 اعزام پزشکان ایرانی برای خدمات رسانی به زوار حج 96 اعزام پزشکان ایرانی برای خدمات رسانی به زوار حج 96 اعزام پزشکان ایرانی برای خدمات رسانی به زوار حج 96 اعزام پزشکان ایرانی برای خدمات رسانی به زوار حج 96

اعزام پزشکان ایرانی برای خدمات رسانی به زوار حج 96

رئیس مرکز پزشکی حج جمعیت هلال احمر گفت: دو بیمارستان در شهرهای مقدس مکه و مدینه برای ارائه خدمات پزشکی به حجاج ایرانی راه اندازی می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از باشگاه خبرنگاران، دكتر علي مرعشي رئيس مركز پزشكي حج جمعيت هلال احمر درباره هفته هلال احمر و تلاش هاي مركز پزشكي حج اين نهاد اظهار كرد: مركز پزشكي حج هلال احمر در راستاي هدف سلامت حجاج و زوار در حج ابراهيمي برنامه هاي مهمي در دستور كار دارد كه به زودي اجرايي خواهد كرد.
وي افزود: امسال رايزني ها و توافقاتي با طرف سعودي براي اعزام حجاج انجام شده است.
دكترمرعشي گفت: رايزني با طرف سعودي براي اخذ مجوز راه اندازي دو بيمارستان در شهرهاي مقدس مكه و مدينه انجام شده است تا به حجاج ايراني خدمات پزشكي ارائه شود.
رئيس مركز پزشكي حج با اشاره به برگزاري جلسات متعدد با طرف سعودي و سفر اخير مسئولان ايراني به عربستان تصريح كرد: با توجه به قيمت برخي اقلام دارويي در نظر داريم كه داروهاي سبك را از كشورمان انتقال دهيم و داروهاي سنگين مانند سرم را از همان مقصد تهيه كنيم.
وي بيان كرد: پزشكان متعهد و دلسوزي متشكل ازهمكاران ستادي و ديگر افراد از سراسر كشور براي خدمت رساني به زوار بيت الله الحرام به اين سفر اعزام مي شوند.
رئيس مركز پزشكي حج اضافه كرد: آموزش هاي دو و يك نفره امدادي، امداد ونجات پزشكي و مديريت پزشكي حج به منظور ارتقاي سطح كيفي خدمات براي پزشكان اجرا مي شود.
دكترمرعشي تاكيد كرد: اميدواريم امسال با تمهيدات لازم شاهد سلامتي زوار بيت الله الحرام باشيم و همه با سلامتي و صحت به كشور باز گردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران