هم اندیشی مسئولان سازمان حج و زیارت با کارگزاران حج استان فارس هم اندیشی مسئولان سازمان حج و زیارت با کارگزاران حج استان فارس هم اندیشی مسئولان سازمان حج و زیارت با کارگزاران حج استان فارس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هم اندیشی مسئولان سازمان حج و زیارت با کارگزاران حج استان فارس هم اندیشی مسئولان سازمان حج و زیارت با کارگزاران حج استان فارس هم اندیشی مسئولان سازمان حج و زیارت با کارگزاران حج استان فارس هم اندیشی مسئولان سازمان حج و زیارت با کارگزاران حج استان فارس هم اندیشی مسئولان سازمان حج و زیارت با کارگزاران حج استان فارس

هم اندیشی مسئولان سازمان حج و زیارت با کارگزاران حج استان فارس

جلسه هم اندیشی رئیس و مسئولان سازمان حج و زیارت با مدیران و کارگزاران حج سال 1396 استان فارس، روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه در سالن شهید دستغیب در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(علیه السلام) برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حميد محمدي و همراهان در بدو ورود به شيراز به زيارت حضرت احمد بن موسي شاهچراغ(عليه السلام) مشرف شدند.
رئيس سازمان حج و همراهان پيش از ظهر امروز در جلسه هم انديشي رئيس و مسئولان سازمان حج و زيارت با مديران و كارگزاران حج سال 1396 استان فارس، حضور يافتند.
آقاي محمدي در اين جلسه ابراز اميدواري كرد: با تمهيدات انديشيده شده و تلاش همه دست اندركاران حج، زائران ايراني عزتمندانه و در كمال امنيت و آرامش به حج مشرف شوند.
اين گزارش حاكي است در جلسه هم انديشي با كارگزاران حج استان فارس، توصيه ها و راهكارهاي اجرايي براي ارائه خدمات بهتر به زائران حج تمتع سال 1396 مورد بررسي و تاكيد قرار گرفت.
در حج تمتع سال جاري 86 هزار و 500 حاجي ايراني به سرزمين وحي مشرف مي شوند.




نظرات کاربران