تجلیل از سازمان حج و زیارت به عنوان سازمان برتر در تحول نظام مکاتبات اداری تجلیل از سازمان حج و زیارت به عنوان سازمان برتر در تحول نظام مکاتبات اداری تجلیل از سازمان حج و زیارت به عنوان سازمان برتر در تحول نظام مکاتبات اداری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجلیل از سازمان حج و زیارت به عنوان سازمان برتر در تحول نظام مکاتبات اداری تجلیل از سازمان حج و زیارت به عنوان سازمان برتر در تحول نظام مکاتبات اداری تجلیل از سازمان حج و زیارت به عنوان سازمان برتر در تحول نظام مکاتبات اداری تجلیل از سازمان حج و زیارت به عنوان سازمان برتر در تحول نظام مکاتبات اداری تجلیل از سازمان حج و زیارت به عنوان سازمان برتر در تحول نظام مکاتبات اداری

تجلیل از سازمان حج و زیارت به عنوان سازمان برتر در تحول نظام مکاتبات اداری

در همایش بزرگ نظام اداری کشور، سازمان حج و زیارت به عنوان سازمان برتر در تحول نظام مکاتبات اداری در میان سازمان‌های کشور مورد تجلیل قرار گرفت و به پاس تلاش­های مُثمِر ثَمر در این زمینه موفق به کسب لوح تقدیر گردید.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، عبدالخليل معظم­زاده معاون پشتيباني و تحول اداري نهاد رياست جمهوري، روز يكشنبه 17 ارديبهشت ماه در اين همايش كه به مناسبت روز اسناد ملي در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: نظام اداري الكترونيك، كارآمدي، شفاف سازي، حمايت از حقوق شهروندي، حقوق اداري در تعاملات سازماني، ارتقا بهره­وري، بهبود كيفيت در تصميم­سازي فراگير، ارتقا رضايتمندي، گسترش فرهنگ خدمت­رساني، تثبيت دولت دانا و حكمراني خوب را به ارمغان خواهد داشت.
آقاي معظم زاده، دغدغه در امنيت مكاتبات، عدم مهارت كافي در سطح مكاتبات عادي، ادامه روند كاري سنتي توسط برخي مديران، عدم قوانين الزام­آور، عدم نگاه فرايند محور و عدم آموزش را از عوامل بازدارنده و مشكلات نظام اداري مطلوب در كشور بر شمرد.
معاون پشتيباني و تحول اداري نهاد رياست جمهوري در اين همايش كه با محوريت دبيرخانه، اسناد، منابع انساني و فناوري اطلاعات برگزار گرديد، ادامه داد: با پاسخگويي بهتر مأموران خدمات دولتي، فاصله مردم و دولت كاهش مي­يابد و مشاركت اثربخش شهروندان در جامعه و همچنين گسترش عدالت اجتماعي با فرصت­هاي برابر براي همه­ي آحاد جامعه را شاهد هستيم.
وي با اشاره به اينكه نظام الكترونيك مطلوب، بخش عمده­اي از دولت الكترونيك مي­باشد، گفت: در اين اجلاس به دنبال آن هستيم كه پيوستگي بيشتري بين حوز­ هاي دبيرخانه، مديران منابع انساني، فنّاوري اطلاعات اسناد و مدارك به وجود آيد.
همچنين در اين مراسم با اهداي تنديس و لوح تقدير از برگزيدگانِ وزارتخانه­ها، استانداري­ها و دستگاه­هاي دولتيِ برتر تجليل و قدرداني صورت پذيرفت.
در همايش بزرگ نظام اداري كشور همچنين سازمان حج و زيارت به عنوان سازمان برتر در ميان سازمان­هاي كشور برگزيده شد و به پاس تلاش­هاي مثمر ثمر موفق به كسب لوح تقدير گرديد.
تحول در نظام مكاتبات سازمان حج و زيارت و حذف قابل توجه نامه نگاري فيزيكي، سهم بسزايي در صرفه­جويي كاغذ در اين سازمان داشته است.


| شناسه مطلب: 68067




سازمان حج



نظرات کاربران