حداقل و حداکثر هزینه تشرف به حج سال‌جاری اعلام شد حداقل و حداکثر هزینه تشرف به حج سال‌جاری اعلام شد حداقل و حداکثر هزینه تشرف به حج سال‌جاری اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حداقل و حداکثر هزینه تشرف به حج سال‌جاری اعلام شد حداقل و حداکثر هزینه تشرف به حج سال‌جاری اعلام شد حداقل و حداکثر هزینه تشرف به حج سال‌جاری اعلام شد حداقل و حداکثر هزینه تشرف به حج سال‌جاری اعلام شد حداقل و حداکثر هزینه تشرف به حج سال‌جاری اعلام شد

حداقل و حداکثر هزینه تشرف به حج سال‌جاری اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت اعلام کرد: هزینه بالاترین درجه کاروان حج سال جاری حدود ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و پائین ترین درجه مبلغ ۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد آزاد معاون توسعه مديريت و منابع سازمان حج و زيارت اعلام كرد: امروز اسامي مديران كاروانها با نوع و درجه و هزينه سفر در هر يك از درجات از طريق مديريت حج و زيارت استان ها اعلام مي شود .
وي تاكيد كرد مبالغ اعلام شده هزينه تمام شده سفر است اما با اين حال با مساعدت بانك ملي مبلغ يك ميليون و دويست هزار تومان نيز صرفا براي وديعه گذاران در سال هاي قبل، در هنگام واريز نهايي از مجموع هزينه سفر كسر مي شود. به اين ترتيب و با احتساب كسر مبلغ ۱ ميليون و ۲۰۰ هزار تومان مساعدت بانك ملي هزينه بالاترين درجه كاروان حدود ۱۳ ميليون و ۷۵۰ هزار تومان و پائين ترين درجه مبلغ ۹ ميليون و ۶۷۰ هزار تومان است.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا متقاضيان بايد همه اين مبلغ را پرداخت كنند، تاكيد كرد: آنچه متقاضيان فراخوان شده سفر حج مي پردازند مابه التفاوت هزينه نهايي مندرج در فيش ثبت نام با كسر مبلغ يك ميليون تومان وديعه اوليه، سود وديعه در طول سالهاي گذشته و مبلغ ۱ ميليون ۲۰۰ هزار تومان مساعدت بانك ملي است.
آزاد در خصوص ثبت نام نهايي نيز گفت: تمام كساني كه در طول يك ماه گذشته در بانك ملي با واريز وجه، ثبت نام اوليه كرده اند، از امروز مي توانند كاروان مورد نظر خود را كه در سايت سازمان و مديريت هاي انساني سازمان حج و زيارت قابل دسترسي است انتخاب كنند و از روز يكشنبه۲۴ ارديبهشت به مدت ۵ روز بايد با مراجعه به سايت سازمان حج يا به دفاتر خدمات زيارتي ثبت نام خود در كاروان مورد نظر را نهايي كنند.
ليست كاروانهاي حج تمتع سال ١٣٩٦و گروه هاي قيمتي آنها را از اينجا ببينيد.


| شناسه مطلب: 68072




سازمان حج حج 96



نظرات کاربران