شهادت جوان فلسطینی با گلوله نظامیان صهیونیست شهادت جوان فلسطینی با گلوله نظامیان صهیونیست شهادت جوان فلسطینی با گلوله نظامیان صهیونیست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شهادت جوان فلسطینی با گلوله نظامیان صهیونیست شهادت جوان فلسطینی با گلوله نظامیان صهیونیست شهادت جوان فلسطینی با گلوله نظامیان صهیونیست شهادت جوان فلسطینی با گلوله نظامیان صهیونیست شهادت جوان فلسطینی با گلوله نظامیان صهیونیست

شهادت جوان فلسطینی با گلوله نظامیان صهیونیست

یک جوان فلسطینی روز جمعه بعد از درگیری با نظامیان صهیونیست در روستای نبی صالح واقع در شمال غرب رام الله با شلیک مستقیم گلوله به شهادت رسید.

به گزارش اسكاي نيوز عربي، اين جوان فلسطيني كه در فعاليت هاي حمايت از اسيران اعتصاب كننده در زندان هاي رژيم صهيونيستي شركت كرده بود، در درگيري با نظاميان صهيونيست با شليك مستقيم گلوله به شهادت رسيد.
اين در حالي است كه بيش از 1500 اسير فلسطيني امروز وارد بيست و ششمين روز از اعتصاب غذاي نامحدود خود شده اند.
اسيران فلسطيني در اعتراض به شرايط ناگوار زندان ها و همچنين مطالبات انساني خود اعتصاب غذا كرده اند.
بنابر اعلام آمارهاي رسمي فلسطين، حدود6 هزار و 500 فلسطيني از جمله 57 زن و 300 كودك كم سن و سال در زندان‌هاي رژيم صهيونيستي به سر مي برند.
مقام هاي فلسطيني مي گويند كه اسرائيل بيش از 850 هزار فلسطيني را در طول 5 سال گذشته بازداشت كرده است.
اعتصاب غذاي اسيران فلسطيني با حمايت‌ گسترده داخلي و بين المللي روبه رو شده و اين حمايت در داخل و خارج از فلسطين ادامه دارد.


| شناسه مطلب: 68098




فلسطين



نظرات کاربران