عربستان شروط پیشنهادی ایران برای عمره را پذیرفت عربستان شروط پیشنهادی ایران برای عمره را پذیرفت عربستان شروط پیشنهادی ایران برای عمره را پذیرفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عربستان شروط پیشنهادی ایران برای عمره را پذیرفت عربستان شروط پیشنهادی ایران برای عمره را پذیرفت عربستان شروط پیشنهادی ایران برای عمره را پذیرفت عربستان شروط پیشنهادی ایران برای عمره را پذیرفت عربستان شروط پیشنهادی ایران برای عمره را پذیرفت

عربستان شروط پیشنهادی ایران برای عمره را پذیرفت

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: سعودی ها شروط پیشنهاد ایران برای عمره را پذیرفته اند و شرایط اعزام زائر به عمره پس از برگزاری حج تمتع امسال بررسی می شود.

حميد محمدي در گفت و گويي تلويزيوني گفت: امسال ۸۶ هزار و ۵۰۰ زائر ايراني به حج اعزام خواهند شد كه اين تعداد در مقايسه با سال ۹۴ كه ۶۴ هزار زائر ايراني به حج مشرّف شدند ۳۵ درصد افزايش دارد.
معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: امسال ۶۰۰ كاروان در سراسر كشور از ۹ مرداد تا سوم شهريور كار اعزام زايران را انجام مي‌دهد.
رئيس سازمان حج و زيارت با بيان اينكه اعزام زائران خانه خدا براي شركت در مناسك حج امسال از ابتداي مردادماه آغاز خواهد شد، افزود: عليرغم مشكلات سياسي بين دوكشور در توافق نامه صورت گرفته با كشور عربستان حفظ كرامت، عزت و امنيت زائران در اولويت قرار دارد.
وي تاكيد كرد: امسال از كارگزاران با تجربه و توان بالا و همچنين افراد برخوردار از سلامت كامل جسمي استفاده مي‌شود.
محمدي از مديران كاروان‌ها خواست كه در خصوص مسائل و مشكلاتي كه در جريان حج ممكن است براي زائران ايجاد شود اطلاع رساني كنند تا در صورتي كه در آنجا با كمبود و مشكلي مواجه شدند آمادگي لازم را داشته باشند.
رئيس سازمان حج و زيارت در خصوص عمره نيز گفت: سعودي‌ها شرايط پيشنهادي ايران را در خصوص عمره پذيرفته اند، اما با بررسي دقيق در زمان حج تمتع در صورت فراهم بودن شرايط، اعزام به عمره نيز انجام مي‌شود.


| شناسه مطلب: 68100




عربستان عمره ايران



مطالب مرتبط

نظرات کاربران