مسابقه چراغ راه هدایت تا ۳۰ اردیبهشت تمدیدشد مسابقه چراغ راه هدایت تا ۳۰ اردیبهشت تمدیدشد مسابقه چراغ راه هدایت تا ۳۰ اردیبهشت تمدیدشد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسابقه چراغ راه هدایت تا ۳۰ اردیبهشت تمدیدشد مسابقه چراغ راه هدایت تا ۳۰ اردیبهشت تمدیدشد مسابقه چراغ راه هدایت تا ۳۰ اردیبهشت تمدیدشد مسابقه چراغ راه هدایت تا ۳۰ اردیبهشت تمدیدشد مسابقه چراغ راه هدایت تا ۳۰ اردیبهشت تمدیدشد

مسابقه چراغ راه هدایت تا ۳۰ اردیبهشت تمدیدشد

مسابقه "چراغ راه هدایت ۳" ویژه شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در ۵ فصل اصلی حین و بعد از سفر طراحی شده و میزبان زائرین عتبات دانشگاهیان علاقمند به شرکت در مسابقات فرهنگی –هنری می باشد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، بخش كتابخواني اين مسابقه از كتب "هشت بهشت"،"فرزانگان حرم" و "چهارفصل عاشقي" طراحي شد و به صورت حضوري در هتل هاي محل استقرار دانشگاهيان در كربلاي معلي و نجف اشرف برگزار گرديد.
فصل هاي بعدي اين مسابقه كه ويژه بعد از سفر عتبات است؛ شامل شعر، داستان، سفرنامه(حداقل در ۵ صفحه(A۴و عكاسي به صورت حرفه اي و موبايلي مي باشد.محوريت و موضوع اين مسابقه ها "ثبت نام در عتبات دانشگاهيان تا قرعه كشي؛ اعزام و حضور در عتبات مقدسه"است.
زائرين مي توانند با ارسال عكس هاي خود كه با دوربين ديجيتال و يا موبايل از مرقدين شريفين، عكس هاي دسته جمعي در اماكن زيارتي و عكس هايي كه با موبايل در طول سفر گرفته شده، در اين مسابقه شركت نمايند.
مهلت ارسال آثار در بقيه بخش ها تا پايان ارديبهشت ماه سال ۱۳۹۶ مي باشد كه اين زمان تمديد نخواهد شد. زائرين براي ارسال آثار مي توانند تمام بخش هاي مسابقه را به صورت تلگرامي،ايميل و يا از طريق پست براي ستاد ارسال نمايند.
نكات قابل توجه:
*براي برگزيدگان اين مسابقه جوايز ويژه اي در نظر گرفته شده است و در هر بخش به ترتيب به نفرات اول، كمك هزينه سفر زيارتي ده ميليون ريالي،نفر دوم كمك هزينه سفر زيارتي هفت ميليون ريالي و نفر سوم كمك هزينه سفر زيارتي پنج ميليون ريالي در نظر گرفته شده است.
*زائرين براي شركت در مسابقه كتابخواني بسته فرهنگي كه در جلسه قبل از سفر به زائرين اهدا مي شود را در طول سفر به همراه داشته باشند و آن را به دقت مطالعه كنند.
*تصاوير، نوشته ها و آثاري كه براي شركت در مسابقه ارسال مي شود در مجلات ستاد،سايت لبيك و شبكه هاي اجتماعي مختلف ستاد منتشر مي شود و آثار برگزيده هم در پايان به عنوان مجموعه آثار چاپ خواهد شد.
تلگرام:۰۹۳۰۰۰۲۵۴۲۵
*ايميلatabat@labbayk.ir
*آدرس پستي:قم.خيابان شهيد صدوقي،خيابان حضرت ابوالفضل(ع).پلاك ۳۸.
*تلفن دفتر قم:۰۲۵۳۲۹۴۳۷۷۴
*تلفن دفتر تهران:۰۲۱۶۶۹۵۰۷۴۷ الي ۵۳
*نوشتن مشخصات كامل و شماره تماس براي ارسال آثار الزاميست.




نظرات کاربران