نماینده ولی‌فقیه در امورحج‌وزیارت درگذشت آیت‌الله صابری‌همدانی را تسلیت گفت نماینده ولی‌فقیه در امورحج‌وزیارت درگذشت آیت‌الله صابری‌همدانی را تسلیت گفت نماینده ولی‌فقیه در امورحج‌وزیارت درگذشت آیت‌الله صابری‌همدانی را تسلیت گفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده ولی‌فقیه در امورحج‌وزیارت درگذشت آیت‌الله صابری‌همدانی را تسلیت گفت نماینده ولی‌فقیه در امورحج‌وزیارت درگذشت آیت‌الله صابری‌همدانی را تسلیت گفت نماینده ولی‌فقیه در امورحج‌وزیارت درگذشت آیت‌الله صابری‌همدانی را تسلیت گفت نماینده ولی‌فقیه در امورحج‌وزیارت درگذشت آیت‌الله صابری‌همدانی را تسلیت گفت نماینده ولی‌فقیه در امورحج‌وزیارت درگذشت آیت‌الله صابری‌همدانی را تسلیت گفت

نماینده ولی‌فقیه در امورحج‌وزیارت درگذشت آیت‌الله صابری‌همدانی را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی درگذشت آیت الله صابری همدانی از اعضای بعثه مقام معظم رهبری و نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری در استان همدان را تسلیت گفت و از خداوند بزرگ برای این مرحوم، رحمت و رضوان و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، متن پيام حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر به اين شرح است:
انا لله و انا اليه راجعون
رحلت عالم رباني و روحاني وارسته مرحوم آيت الله حاج شيخ احمد صابري همداني -طاب‌ثراه- موجب تاثر و تاسف گرديد. اين روحاني عاليقدر عمر پربركت خويش را در خدمت به اسلام، مكتب اهل بيت عصمت و طهارت- عليهم‌السلام- و خدمت به نظام اسلامي و مردم سپري كرد. فعاليت‌هاي علمي، حوزوي، فرهنگي و تبليغي ايشان در عرصه بين‌المللي و خصوصا در حوزه حج و زيارت از بركات و ثمرات زندگي اين عالم فرزانه بود.
اينجانب اين مصيبت را به حوزه‌هاي علميه سراسر كشور بويژه حوزه علميه همدان و بخصوص به فرزندان و خانواده محترم و ديگر بازماندگان تسليت عرض نموده از خداوند متعال براي ايشان رحمت و رضوان الهي و براي كليه بستگان و علاقمندان صبر جميل و اجر جزيل مسئلت دارم.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت
و سرپرست حجاج ايراني




نظرات کاربران