حج عزتمندانه و با کرامت خواسته قلبی ملت ایران است حج عزتمندانه و با کرامت خواسته قلبی ملت ایران است حج عزتمندانه و با کرامت خواسته قلبی ملت ایران است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حج عزتمندانه و با کرامت خواسته قلبی ملت ایران است حج عزتمندانه و با کرامت خواسته قلبی ملت ایران است حج عزتمندانه و با کرامت خواسته قلبی ملت ایران است حج عزتمندانه و با کرامت خواسته قلبی ملت ایران است حج عزتمندانه و با کرامت خواسته قلبی ملت ایران است

حج عزتمندانه و با کرامت خواسته قلبی ملت ایران است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه حج عزتمندانه و با کرامت خواسته قلبی ملت ایران است، گفت: حفظ عزت و اقتدار حجاج ایرانی همسو با عقل و منطق و دور از افراط و تندروی است ، عزت و اقتدار با عقل و منطق سازگار است، ولی با کوتاه آمدن ناسازگاری دارد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، آيت الله سيد محمد سعيدي، توليت آستان مقدس حضرت معصومه (س) پيش از ظهر امروز در ديدار رييس سازمان حج و زيارت كه در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با بيان اينكه حج عزتمندانه و با كرامت خواسته قلبي ملت ايران است، گفت: حفظ عزت و اقتدار حجاج ايراني همسو با عقل و منطق و دور از افراط و تندروي است و تأكيد بر عزت، منافاتي با همكاري ندارد، چراكه عزت و اقتدار با عقل و منطق سازگار است، ولي با كوتاه آمدن ناسازگاري دارد.
وي افزود: مسؤولان كشور بايد به مسائل امنيتي توجه ويژه اي داشته و بستر حج عزتمندانه و با كرامت را براي حجاج ايراني فراهم كنند.
وي با بيان اين كه دولت عربستان با توجه به اتفاقات رخ داده در فاجعه منا، نيازمند حضور ايرانيان در مراسم حج است، تصريح كرد: شما با عنوان نمايندگان نظام اسلامي در ساماندهي حضور ايرانيان در مراسم حج بايد بدانيد كه اساس و پايه نظام اسلامي، بر اقتدار و عزت است.
توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصريح كرد: انقلاب اسلامي ايران در شرايطي به پيروزي رسيد كه نظام شاهنشاهي براي بقاي خود، به ابرقدرت هاي غرب و شرق باج مي داد تا از او حمايت كنند، ولي آنچه كه مردم ايران را در برابر اين قدرتها پيروز گرداند، عزت و اقتدار بود؛ بنابراين نبايد گذاشت اين عزت و اقتدار با كوتاه آمدن و سازش لطمه ببيند.
آيت الله سعيدي همچنين بر ارائه هرچه بهتر خدمات به حجاج ايراني بيت الله الحرام تأكيد كرد، يادآور باشد: بايد عزت حجاج ايراني در مراسم حج حفظ شده و كوچكترين بي حرمتي به حجاج ايراني صورت نگيرد چرا كه همانطور كه اشاره شد حج عزتمندانه و با كرامت خواسته قلبي ملت ايران است.
در ابتداي اين ديدار، آقاي حميد محمدي، رييس سازمان حج و زيارت با اشاره به مذاكرات صورت گرفته با مسؤولان عربستاني گفت: بر اساس اين مذاكرات ، مطالبات ايران تأمين شد و تمام تلاش ما برگزاري حجي عزتمندانه، در شأن حجاج ايراني و همراه با امنيت است.


| شناسه مطلب: 68141




حج تمتع حجاج محمدي



مطالب مرتبط

نظرات کاربران