زائران ائمه اطهار(ع) هنگام عبور از مرز آرای خود را به صندوق ریختند زائران ائمه اطهار(ع) هنگام عبور از مرز آرای خود را به صندوق ریختند زائران ائمه اطهار(ع) هنگام عبور از مرز آرای خود را به صندوق ریختند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران ائمه اطهار(ع) هنگام عبور از مرز آرای خود را به صندوق ریختند زائران ائمه اطهار(ع) هنگام عبور از مرز آرای خود را به صندوق ریختند زائران ائمه اطهار(ع) هنگام عبور از مرز آرای خود را به صندوق ریختند زائران ائمه اطهار(ع) هنگام عبور از مرز آرای خود را به صندوق ریختند زائران ائمه اطهار(ع) هنگام عبور از مرز آرای خود را به صندوق ریختند

زائران ائمه اطهار(ع) هنگام عبور از مرز آرای خود را به صندوق ریختند

همه آنها که بامداد امروز جمعه از مرز ایران در استان ایلام عبور کرده و وارد خاک عراق شدند، از ساعت 8 صبح به وقت محلی(9 و نیم به وقت تهران)، پای صندوق رای دایرشده در مرز دو کشور رفتند و آرای خود را برای انتخاب رئیس جمهور دوازدهم به صندق ریختند.

به گزارش ايرنا، عمده افرادي كه در اين صندوق راي ريختند، زائران عتبات عاليات هستند كه به عشق امام حسين(ع) راهي عراق شده اند.
آنها در صفوف منظم و با صبري ستودني، پشت صف طويل ايستادند تا نوبتشان فرا برسد و كاروان ها تا انگشت اشاره دست راست كاروانيان به مركب آغشته نشد ، مرز را ترك نكردند.
يكي از دست اندركاران صندوق اخذ راي در زرباطيه در خصوص تلاش هاي صورت گرفته براي داير كردن اين صندوق در مرز گفت طي هفته هاي گذشته براي استقرار يك صندوق در مرز دو كشور با مسئولان عراقي چندين جلسه برگزار كرديم تا نهايتا روز پنجشنبه پس از بازديد از چند مكان، محل استقرار صندوق را تعيين كرديم.
وي گفت كه راي گيري در مرز زرباطيه-مهران ، راس ساعت 8 صبح به وقت محلي (9 و نيم به وقت تهران) آغاز شد .
براساس گزارش ها، گفته شده در ساعاتي ، تراكم جمعيت پاي اين صندوق ، بسيار بالا بوده است و مسئولان مرزي عراق نيز براي برگزاري انتخابات و جمع آوري آراي شهروندان ايراني جهت انتخاب دوازدهمين رئيس جمهورهمكاري خوبي داشته اند.
براي برگزاري انتخابات رياست جمهوري در كشور عراق، 23 صندوق راي در استان هاي بغداد، كربلا، نجف، بصره ، سامرا، مرز مهران-زرباطيه، سليمانيه و اربيل داير شده است.


| شناسه مطلب: 68244




عراق انتخابات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران