یکهزار و 625نفر از استان مرکزی به سفر حج تمتع مشرف می شوند یکهزار و 625نفر از استان مرکزی به سفر حج تمتع مشرف می شوند یکهزار و 625نفر از استان مرکزی به سفر حج تمتع مشرف می شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یکهزار و 625نفر از استان مرکزی به سفر حج تمتع مشرف می شوند یکهزار و 625نفر از استان مرکزی به سفر حج تمتع مشرف می شوند یکهزار و 625نفر از استان مرکزی به سفر حج تمتع مشرف می شوند یکهزار و 625نفر از استان مرکزی به سفر حج تمتع مشرف می شوند یکهزار و 625نفر از استان مرکزی به سفر حج تمتع مشرف می شوند

یکهزار و 625نفر از استان مرکزی به سفر حج تمتع مشرف می شوند

مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: یکهزار و 625 نفر زائر در قالب 12 کاروان امسال برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش ايرنا، خليل دل پاك روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: بر اساس تقويم كاروان هاي اعزامي حج تمتع امسال استان هشت كاروان از كلانشهر اراك، 2 كاروان از ساوه، يك كاروان از خمين و يك كاروان نيز به صورت مشترك از محلات و دليجان است.
وي، كمترين قيمت حج امسال را 11 ميليون 880 هزار ريال و بيشترين آن را 140 ميليون و 880 هزار ريال عنوان كرد و گفت: افرادي كه تا 30 آبان ماه سال 1385 اقدام به نام نويسي براي حج تمتع كرده اند، امسال به سرزمين وحي مشرف مي شوند.
مديرحج و زيارت استان مركزي بيان كرد: اين افراد 10 ميليون ريال به عنوان وديه به بانك هاي عامل سپرده بودند كه اين مبلغ و سود بانكي از زمان نام نويسي تا لحظه اعزام از قيمت اصلي كم مي شود. وي ادامه داد: با پيگيري هاي سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري و همچنين همكاري بانك هاي عامل در مجموع نيز 12 ميليون ريال به همه افراد تخفيف داده مي شود.
دل پاك، با بيان اينكه تفاوت قيمت ها به دليل مدينه قبل و مدينه بعد و همچنين كيفيت هتل ها است، اظهار كرد: اعزام حجاج استان مركزي از دهم ذي القعده از فرودگاه امام خميني(ره) تهران آغاز و آخر همين ماه نيز ادامه دارد.
وي بيان كرد: سفر حجاج بيت الله الحرام استان مركزي بين 30 تا 33 روز به طول مي انجامد و تا اوايل ماه محرم الحرام همزمان با اوايل مهرماه تمامي كاروان ها به وطن بازمي گردند.
مديرحج و زيارت استان مركزي با بيان اينكه حجاج استان مركزي قبل از اعزام در 12 نشست توجيهي شركت مي كنند، بيان كرد: شركت در اين كلاس هاي توجيهي الزامي است.
وي، در خصوص اعزام زائران استان مركزي به عتبات عاليات نيز گفت: از ابتداي سال جاري تا امروز 6 هزار و 96 نفر از نقاط مختلف اين استان به كربلاي معلي اعزام شدند.
دل پاك بيان كرد: بيشتر زائران كربلاي معلي اين استان به صورت هوايي و روزهاي يكشنبه از فرودگاه اراك به بغداد اعزام و از بغداد نيز با اتوبوس به كاظمين، كربلا و نجف اعزام مي شوند.
وي، قيمت اعزام هوايي به عتبات عاليات را از 14 ميليون ريال تا 17 ميليون و 250 هزار ريال متفاوت دانست و گفت: اعزام زميني نيز با قيمت 10 ميليون و 500 هزار ريال انجام مي شود.
استان مركزي 12 شهرستان و يك ميليون 414 هزار نفر جمعيت دارد.


| شناسه مطلب: 68260




اراك حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران