غباروبی از مسجد الاقصی در آستانه ماه رمضان غباروبی از مسجد الاقصی در آستانه ماه رمضان غباروبی از مسجد الاقصی در آستانه ماه رمضان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
غباروبی از مسجد الاقصی در آستانه ماه رمضان غباروبی از مسجد الاقصی در آستانه ماه رمضان غباروبی از مسجد الاقصی در آستانه ماه رمضان غباروبی از مسجد الاقصی در آستانه ماه رمضان غباروبی از مسجد الاقصی در آستانه ماه رمضان

غباروبی از مسجد الاقصی در آستانه ماه رمضان

ده‌ها نفر از ساکنان شهر قدس و اراضی اشغالی فلسطین در آستانه ماه رمضان برای دومین روز متوالی در طرح داوطلبانه غباروبی مسجدالاقصی و دو مقبره تاریخی اطراف این مسجد مشارکت کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رام‌الله، ده‌ها داوطلب از شهروندان قدس در طرح غباروبي مسجد‌الاقصي و دو مقبره تاريخي الرحمه و اليوسفيه چسبيده به اين مسجد به منظور استقبال از ماه‌ مبارك رمضان مشاركت كردند.
آن‌ها در دومين روز با كمك كارگران مسجد به تميز‌كردن صحن‌ها و سرويس‌هاي بهداشتي مسجد پرداختند و خاك‌هاي متراكم در دو مقبره تاريخي و گياهان هرز را برداشتند.
در همين راستا، اداره اوقاف قدس در حال انجام كارهاي مربوط به نصب پايه‌ها و چترهاي بزرگ مانع آفتاب در صحن‌هاي مسجد‌الاقصي است و با كميته‌هاي فعال در مسجد الاقصي درباره برنامه‌هاي روزهاي جمعه و شب بيست‌وهفتم ماه مبارك رمضان در حال رايزني است.
بنابراين گزارش، گروهي از شهرك‌نشينان صهيونيست امروز، ۳۱ ارديبهشت‌ماه تحت حفاظت شديد نيروهاي امنيتي اسرائيل از باب‌المغاربه به مسجد الاقصي يورش بردند و اقداماتي تحريك‌آميز در اين مسجد انجام دادند.
نمازگزاران فلسطيني با فريادهاي الله اكبر اعتراض خود را نسبت به حضور آن‌ها در مسجد اعلام كردند.


| شناسه مطلب: 68291




مسجد الاقصي



نظرات کاربران