تظاهرات مردم غزه علیه سفر ترامپ به فلسطین تظاهرات مردم غزه علیه سفر ترامپ به فلسطین تظاهرات مردم غزه علیه سفر ترامپ به فلسطین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تظاهرات مردم غزه علیه سفر ترامپ به فلسطین تظاهرات مردم غزه علیه سفر ترامپ به فلسطین تظاهرات مردم غزه علیه سفر ترامپ به فلسطین تظاهرات مردم غزه علیه سفر ترامپ به فلسطین تظاهرات مردم غزه علیه سفر ترامپ به فلسطین

تظاهرات مردم غزه علیه سفر ترامپ به فلسطین

مردم فلسطین در غزه شامگاه دوشنبه در اعتراض به سفر دونالد ترامپ به سرزمین های اشغالی تظاهرات کردند و پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و تصاویر نتانیاهو و ترامپ را به آتش کشیدند.

به گزارش پايگاه خبري اليوم السابع، مردم فلسطين در جنوب غزه همچينين با در دست داشتن پلاكاردهايي كه روي آن نوشته شده بود كه آمريكا و اسرائيل محور تروريسم است به ورود رئيس جمهوري آمريكا به سرزمين هاي اشغالي اعتراض كردند.
پيشتر نيز مردم فلسطين در قلنديا در كرانه باختري با دست داشتن پلاكاردهايي عليه ترامپ، در حمايت از اسيران فلسطيني كه در اعتصاب غذا هستنند، اعتراض كردند كه با يورش نطاميان صهيونيست شماري از آن ها زخمي شدند.
«دونالد ترامپ» رئيس جمهوري آمريكا و هيات همراه وي روز دوشنبه مستقيما و براي اولين بار در تاريخ از فرودگاه رياض پرواز و وارد سرزمين هاي اشغالي شد.
ترامپ سپس با رووين ريولين رئيس جمهوري رژيم صهيونيستي ديدار و به عنوان نخستين رئيس جمهور آمريكا از ديوار غربي (ديوار ندبه) در بيت المقدس بازديد كرد.


| شناسه مطلب: 68312




فلسطين



نظرات کاربران