روزی هایی که خودشان دم در خانه می آیند روزی هایی که خودشان دم در خانه می آیند روزی هایی که خودشان دم در خانه می آیند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
روزی هایی که خودشان دم در خانه می آیند روزی هایی که خودشان دم در خانه می آیند روزی هایی که خودشان دم در خانه می آیند روزی هایی که خودشان دم در خانه می آیند روزی هایی که خودشان دم در خانه می آیند

روزی هایی که خودشان دم در خانه می آیند

گاهی روزی را خدا پَر می ‌دهد و می‌آید دم در خانه شما. به در خانه می ‌آیند و می ‌گویند: «شما امسال به حج مشرّف شو یا مثلاً این‌قدر بگیر فلان کار را بکن.» این هم یک نوع روزی است که خدا پَر می ‌دهد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، دو جور روزي داريم؛ (هر) كسي بايد صبح بلند شود و برود هشت ساعت كار كند؛ نتيجه‌ اش جلب روزي است. انسان حقوق مي‌ گيرد يا هر روز منفعتي به دست مي ‌آورد و زندگي ‌اش تأمين مي ‌شود.
امّا گاهي روزي را خدا پَر مي ‌دهد و مي ‌آيد دم در خانه شما. به در خانه مي ‌آيند و مي ‌گويند: «شما امسال به حج مشرّف شو يا مثلاً اين‌قدر بگير فلان كار را بكن.» اين هم يك نوع روزي است كه خدا پَر مي ‌دهد.
اين "مِن غَير اكتساب" است. از اين ‌ها هم هست. خدا به كساني كه به حرف او گوش مي‌ دهند و تقوا را مراعات مي ‌كنند و گناه نمي ‌كنند وعده داده از اين روزي ‌هاي غَير مُكتَسَب برايشان پيش آورد. مكّه مي ‌روند؛ مشهد مي ‌روند؛ خيلي از اين چيزها زياد برايشان پيش مي ‌آيد.
منبع: كانال عزيز خدا؛ كانال تلگرام آيت الله خوشوقت


| شناسه مطلب: 68314




معارف



نظرات کاربران