اهدای یک تخته فرش نفیس از سوی یک شهروند اصفهانی به آستان مقدس عباسی اهدای یک تخته فرش نفیس از سوی یک شهروند اصفهانی به آستان مقدس عباسی اهدای یک تخته فرش نفیس از سوی یک شهروند اصفهانی به آستان مقدس عباسی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اهدای یک تخته فرش نفیس از سوی یک شهروند اصفهانی به آستان مقدس عباسی اهدای یک تخته فرش نفیس از سوی یک شهروند اصفهانی به آستان مقدس عباسی اهدای یک تخته فرش نفیس از سوی یک شهروند اصفهانی به آستان مقدس عباسی اهدای یک تخته فرش نفیس از سوی یک شهروند اصفهانی به آستان مقدس عباسی اهدای یک تخته فرش نفیس از سوی یک شهروند اصفهانی به آستان مقدس عباسی

اهدای یک تخته فرش نفیس از سوی یک شهروند اصفهانی به آستان مقدس عباسی

علی حکیمی شهروند دوستدار اهل بیت (علیهم‌السلام) از اصفهان، یک تخته فرش دست بافت نفیس را به آستان مقدس حضرت عباس (علیه السلام) اهدا کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از آستان مقدس حضرت عباس(ع)، علي حكيمي مدت زمان بافت اين فرش نفيس را سه سال اعلام نمود و گفت: تلاش نموديم تا اين فرش نفيس در اسرع وقت كامل و در حرم مطهر حضرت عباس (عليه السلام) فرش گردد.
اين فرش همزمان با ايام ماه شعبان المعظم در ورودي باب القبله حرم مطهر فرش گرديد. اين فرش بنا به گفته حكيمي از كلك و ابريشم طبيعي با رنگ هاي عالي و ثابت بافته شده است. ابعاد اين قالي۷*۴متر مربع مي باشد.
لازم به ذكر است آستان مقدس عباسي بطور مستمر شاهد تقديم هدايايي بصورت نذر و هديه از سوي مومنان و دوستداران خاندان عصمت و طهارت مي باشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران