٨ کاروان از قزوین  به حج تمتع اعزام می‌شوند ٨ کاروان از قزوین  به حج تمتع اعزام می‌شوند ٨ کاروان از قزوین  به حج تمتع اعزام می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
٨ کاروان از قزوین  به حج تمتع اعزام می‌شوند ٨ کاروان از قزوین  به حج تمتع اعزام می‌شوند ٨ کاروان از قزوین  به حج تمتع اعزام می‌شوند ٨ کاروان از قزوین  به حج تمتع اعزام می‌شوند ٨ کاروان از قزوین  به حج تمتع اعزام می‌شوند

٨ کاروان از قزوین به حج تمتع اعزام می‌شوند

مدیر حج و زیارت استان قزوین اعلام کرد:امسال حدود یک هزارو ١٠٠ نفر در قالب ٨ کاروان از استان قزوین برای ادای حج تمتع به بیت الله الحرام مشرف می شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مدير حج وزيارت استان قزوين خبر منتشر شده در فضاي مجازي مبني بر انصراف زائرين حج تمتع قزويني و اختصاص هزينه آن به امور خيريه را تكذيب كرد.
عليرضا كلانتري افزود: اين كاروان ها در شرف تكميل هستند و تنها حدود 30 درصد كاروان ها خالي است و هيچ مورد انصرافي نيز تاكنون نداشته ايم.
وي در خصوص برنامه هاي آموزشي زائران قزويني نيز گفت: اين آموزش ها از هفته گذشته با تكميل شدن كاروان ها و مشخص شدن روحانيون كاروان ها و آزمايشات پزشكي سلامت زائران آغاز و جلسات آموزشي توسط روحانيون بعثه مقام معظم رهبري برگزار مي شود.
كلانتري گفت: تا قبل از موسم حج ١٠جلسه آموزشي براي زائران استان برگزار مي شود.


| شناسه مطلب: 68421




قزوين حج 96



نظرات کاربران