بیش از 450هزار زائر در 2 ماه گذشته از مرز مهران تردد کردند بیش از 450هزار زائر در 2 ماه گذشته از مرز مهران تردد کردند بیش از 450هزار زائر در 2 ماه گذشته از مرز مهران تردد کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیش از 450هزار زائر در 2 ماه گذشته از مرز مهران تردد کردند بیش از 450هزار زائر در 2 ماه گذشته از مرز مهران تردد کردند بیش از 450هزار زائر در 2 ماه گذشته از مرز مهران تردد کردند بیش از 450هزار زائر در 2 ماه گذشته از مرز مهران تردد کردند بیش از 450هزار زائر در 2 ماه گذشته از مرز مهران تردد کردند

بیش از 450هزار زائر در 2 ماه گذشته از مرز مهران تردد کردند

مدیر پایانه مرزی مهران با بیان اینکه کار تردد مسافر به صورت قانونی و در قالب کاروان های حج و زیارت از این مرز انجام می شود، گفت: در 2 ماه گذشته (فروردین و اردیبهشت) بیش از 450 هزار زائر از طریق مرز بین المللی مهران تردد کردند.

اسد محمدي در گفت و گو با ايرنا اظهار كرد: از اين تعداد زائر نزديك به 270 هزار نفر ايراني و مابقي نيز اتباع خارجي بودند كه از طريق مرز بين المللي مهران به داخل و خارج از كشور تردد داشته اند.
وي از افزايش 20 درصدي تردد مسافر در 2 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال 95 خبر داد و افزود: به طور ميانگين روزانه نزديك هفت هزار زائر از طريق اين پايانه مرزي راهي شهرهاي مذهبي عراق مي شوند.
مدير پايانه مرزي مهران تاكيد كرد: در حال حاضر تردد زائران در مرز مهران بدون مشكل و با سهولت در جريان است.
شهرستان مرزي مهران در 85 كيلومتري جنوب غربي ايلام قرار دارد و مرز بين المللي مهران در 11 كيلومتري اين شهرستان از كانون هاي مهم تردد زائر و كالا به كشور عراق بشمار مي رود.
روزانه به طور متوسط هفت هزار زائر از اين مرز رسمي به شهرهاي مقدس كربلا و نجف در كشور عراق سفر مي كنند ولي در ايام منتهي به اربعين بيش از يك ميليون و 500 هزار زائر از اين مرز براي سفر به عتبات عاليات تردد مي كنند.


| شناسه مطلب: 68454




مرز مهران عتبات



نظرات کاربران