هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان آغاز می‌شود هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان آغاز می‌شود هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان آغاز می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان آغاز می‌شود هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان آغاز می‌شود هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان آغاز می‌شود هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان آغاز می‌شود هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان آغاز می‌شود

هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان آغاز می‌شود

هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان سال جاری آغاز می گردد و تا آبان ماه ادامه خواهد داشت و عرفه و عاشورا از مناسبت هایی است که کاروان های دانشگاهی نیز در کربلای معلی حضور خواهند یافت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد زارع؛معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: ثبت‌نام دوره هفدهم عتبات دانشگاهيان و قرعه‌كشي آن بعد از ماه مبارك رمضان انجام و اعزام دوره هفدهم پس از پايان امتحانات دانشجويان در تابستان انجام خواهد شد.
زارع افزود: تاريخ دقيق ثبت‌نام و اعزام‌ها از طريق سايت لبيكwww.labbayk.irو رسانه‌ها به اطلاع علاقمندان خواهد رسيد.
وي خاطرنشان كرد:شانزدهمين دوره اعزام‌ها از اول بهمن سال گذشته آغاز و تا هشتم ارديبهشت‌ماه ۹۶ ادامه داشت و در اين مدت حدود ۱۳ هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور راهي عتبات عاليات شدند.
زارع گفت: هفدهمين دوره عتبات دانشگاهيان از تابستان سال جاري آغاز مي گردد و تا آبان ماه ادامه خواهد داشت و عرفه و عاشورا از مناسبت هايي است كه كاروان هاي دانشگاهي نيز در كربلاي معلي حضور خواهند يافت.
وي پيرامون اعطاي تسهيلات به زائرين عتبات دانشگاهيان نيز گفت: جلسات و اقدامات خوبي در اين زمينه انجام شده و با چند بانك در اين خصوص رايزني نموده ايم كه به‌ زودي نتايج آن اعلام مي‌شود.


| شناسه مطلب: 68469




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران