جزییات نقل و انتقال فیشهای حج تمتع جزییات نقل و انتقال فیشهای حج تمتع جزییات نقل و انتقال فیشهای حج تمتع بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جزییات نقل و انتقال فیشهای حج تمتع جزییات نقل و انتقال فیشهای حج تمتع جزییات نقل و انتقال فیشهای حج تمتع جزییات نقل و انتقال فیشهای حج تمتع جزییات نقل و انتقال فیشهای حج تمتع

جزییات نقل و انتقال فیشهای حج تمتع

مدیر حج و زیارت استان تهران با بیان اینکه نقل و انتقال فیشهای حج تمتع باید طبق روال قانونی انجام گیرد، گفت: حضور فروشنده و خریدار در دفاتر حج و زیارت الزامی است.

مهران فرشيد در گفت‌وگو با تسنيم درباره جزييات نقل و انتقال فيشهاي حج تمتع و وجود دلالها در اين موضوع اظهار كرد: خوشبختانه با تمهيداتي كه انديشيده شده و در صورت مراجعه خريدار و فروشنده به دفاتر و شركتهاي زيارتي دلالها نمي‌توانند در خريد و فروش فيشهاي حج تمتع ورود پيدا كنند.
وي ادامه داد: اطلاع‌رساني لازم درباره خريد و فروش فيش حج تمتع انجام شده است؛ نقل و انتقال و خريد و فروش حتما مي بايست با حضور دو طرف باشد.
مدير حج و زيارت استان تهران تصريح كرد: روال نقل و انتقال بايد قانوني و در دفاتر مجاز سازمان حج و زيارت انجام شود و حضور انتقال دهنده و گيرنده الزامي است.
به گفته فرشيد، فيشهايي قابل انتقال است كه اولويت تشرف آنها توسط سازمان حج و زيارت اعلام مي‌شود به عنوان نمونه امسال فقط فيشهاي تا پايان سال 85 قابل انتقال و خريد و فروش است.
وي افزود: مراحل نقل و انتقال هم در يك روز و بازه زماني اندكي انجام مي‌گيرد و مي بايست طرفين خريد و فروش در همه مراحل حضور داشته باشند.
مدير حج و زيارت استان تهران تصريح كرد: فقط فيشهايي كه زمان تشرف و اولويت آنها اعلام شده مجاز به نقل و انتقال است و متقاضيان طبق قواعد اعلامي از سوي سازمان حج و زيارت عمل كنند تا مشكلات براي آنها صورت نگيرد.
گفتني است، امسال بيش از 86 هزار نفر از زائران حج تمتع 96 از مرداد ماه به مدت يك ماه به عربستان و شهرهاي مكه و مدينه اعزام خواهند شد.


| شناسه مطلب: 68516




سازمان حج فيش حج



نظرات کاربران