جوانانی که عهدشان را هر بار در کربلا تازه می‌کنند جوانانی که عهدشان را هر بار در کربلا تازه می‌کنند جوانانی که عهدشان را هر بار در کربلا تازه می‌کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جوانانی که عهدشان را هر بار در کربلا تازه می‌کنند جوانانی که عهدشان را هر بار در کربلا تازه می‌کنند جوانانی که عهدشان را هر بار در کربلا تازه می‌کنند جوانانی که عهدشان را هر بار در کربلا تازه می‌کنند جوانانی که عهدشان را هر بار در کربلا تازه می‌کنند

جوانانی که عهدشان را هر بار در کربلا تازه می‌کنند

جوانانی که تازه از نبرد با تکفیری‌ها در موصل به کربلا آمده‌اند، می‌گویند، مقصدشان بعد از هر نبرد، بین‌الحرمین و کربلا خواهد بود؛ اگر سالم برگشتند، که خود به پابوس امام می‌آیند و اگر شهید شدند، پیکرشان در حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) طواف داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، اين روزها در موصل نبرد ميان ارتش و نيروهاي حشد الشعبي با تكفيريهاي داعش شدت گرفته و مراحل پاياني خود را طي مي كند.
تكفيرهايي كه روزي مي خواستند دولت عراق و شام را تاسيس كنند، فقط چند كيلومتر از خاك عراق را در دست دارند و آن نيز به دليل پراكنده شدن در ميان مردم موصل است و اين مسئله هرچند كار نيروهاي حشدالشعبي را سخت كرده است؛ اما تكفيريها هر روز با ذلت از مواضع قبلي خود عقب نشيني مي كنند.
گروهي از جواناني كه به تازگي از نبرد با تكفيريها برگشته اند، پيش از آنكه به خانه هاي خود بروند و با پدر و مادر ديدار كنند، كربلا را مقصد خود انتخاب كردند تا به امام خود بگويند كه برسر عهدشان ايستاده اند.
اين جوانان كه برخي از آنها نيز مجروح شده اند، مي گويند كه قبل از رفتن به نبرد با حضور در كربلا از اين مكان قدسي انرژي معنوي مي گيريم و با امام حسين (ع) و حضرت عباس (ع) پيمان مي بنديم كه شجاعانه از كشورمان دفاع كنيم.
يكي از آنها مي گويد، چند روز ديگر به ميدان نبرد مي رويم و نمي دانيم كه باز هم مي توانيم به كربلا مشرف شويم يا نه، اما يك نكته برايمان باارزش است كه اگر از ميدان نبرد زنده بيرون آمديم، با افتخار در محضر اماممان حاضر مي شويم، زيرا تلاش مي كنيم شجاعانه نبرد كنيم.
يكي ديگر از آنها مي گويد، وقتي در صحنه نبرد با تكفيريها هستم در حالي كه از كنارم گلوله هاي آنها مي گذرد، به خود مي گويم چرا اينها انسانيت را فراموش كرده اند، ناگاه صحنه كربلا برايم مجسم مي شود كه تكفيريهاي آن زمان هم با وجود امام بر حق، در باطل غرق شدند اما برخي نيز بودند كه هنوز شعله هاي حق خواهي در درونشان خاموش نشد و به آغوش حق پيوستند.
اين جوانان معتقد هستند كه در صحنه نبرد با وجود همه مشكلات، ياد كربلا و آن عهدشان كه با امام خود بستند، برايشان آرامش بخش است، در هر صورت در بين الحرمين و كربلا خواهند بودند، اگر سالم برگشتند، كه خود به پابوس امام مي آيند و اگر شهيد شدند، پيكرشان در حرم امام حسين و حضرت عباس طواف داده مي شود.


| شناسه مطلب: 68546




كربلا موصل



نظرات کاربران