تشرف ۱۶۰ زائر از کهگیلویه و بویراحمد به حج تمتع تشرف ۱۶۰ زائر از کهگیلویه و بویراحمد به حج تمتع تشرف ۱۶۰ زائر از کهگیلویه و بویراحمد به حج تمتع بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشرف ۱۶۰ زائر از کهگیلویه و بویراحمد به حج تمتع تشرف ۱۶۰ زائر از کهگیلویه و بویراحمد به حج تمتع تشرف ۱۶۰ زائر از کهگیلویه و بویراحمد به حج تمتع تشرف ۱۶۰ زائر از کهگیلویه و بویراحمد به حج تمتع تشرف ۱۶۰ زائر از کهگیلویه و بویراحمد به حج تمتع

تشرف ۱۶۰ زائر از کهگیلویه و بویراحمد به حج تمتع

مدیر حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: زائران استان در قالب یک کاروان ۱۶۰ نفره مدینه در نیمه دوم مردادماه به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاري ايكنا از كهگيلويه و بويراحمد، رحمان فاضلي، مدير حج و زيارت كهگيلويه و بويراحمد اظهار كرد: معاينات پزشكي زائران طي همين هفته و آموزش زائران نيز از هفته آينده شروع خواهد شد.
وي در خصوص فراخوان اولويت‌هاي جديد حج تمتع، بيان كرد: از دارندگان محترم سند ثبت‌نامي حج تمتع كه تا تاريخ ۱۳۸۵/۸/۳۰ در بانك وديعه‌گذاري كرده‌اند، دعوت شده است كه براي ثبت‌نام در كاروان و تشرف به نشاني اينترنتي http://haj۹۶haj.lr و يا به دفتر مدير كاروان مراجعه كنند.
مديرحج و زيارت كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: همچنين دارندگان فيش‌هاي ثبت‌نامي تا تاريخ ۱۳۸۵/۱۲/۲۹ مي‌توانند با مراجعه به دفتر مدير كاروان، در ياسوج به نشاني خيابان ارتش روبروي درب سپاه و گچساران به نشاني خيابان شيراز پاساژ حافظ دفتر زيارتي جواديه نسبت به ثبت‌نام در ليست انتظار اقدام كنند تا در صورت وجود ظرفيت خالي زمينه تشرف آنان فراهم شود.
فاضلي تصريح كرد: به محض تكميل ظرفيت كاروان سامانه ثبت‌نام بسته خواهد شد، بنابراين از متقاضيان درخواست شده كه هر چه سريع‌تر ثبت‌نام كنند.
وي اضافه كرد: امكان انتقال اسناد ثبت‌نامي به ديگران، براي كساني كه اولويت اعزام آنان فرا رسيده است با حضور طرفين در دفاتر مجاز زيارتي تحت پوشش حج و زيارت ميسر خواهد بود.


| شناسه مطلب: 68577




ياسوج حج 96



نظرات کاربران