مجمع رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام در مشهد برگزار می‌شود مجمع رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام در مشهد برگزار می‌شود مجمع رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام در مشهد برگزار می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مجمع رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام در مشهد برگزار می‌شود مجمع رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام در مشهد برگزار می‌شود مجمع رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام در مشهد برگزار می‌شود مجمع رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام در مشهد برگزار می‌شود مجمع رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام در مشهد برگزار می‌شود

مجمع رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام در مشهد برگزار می‌شود

آقای محمدکاظم دبیری مسئول دبیرخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام در نمایشگاه قرآن و عترت مشهدگفت: مجمع رادیو و تلویزیونهای جهان اسلام امسال به جای تهران، در مشهد برگزار می‌شود .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج از مشهد، آقاي دبيري اظهار داشت: اين نشست قرار بود امسال در تهران برگزار شود كه به دليل رويداد پايتخت فرهنگي جهان اسلام، دهم تيرماه در تالار قدس مشهد برگزار مي گردد.
در اين مجمع 240 شبكه از 60 كشور عضو هستند و مهمانان از حدود 50 كشور دعوت شده اند . وي افزود : رسانه‌ها داراي نفوذ گسترده‌اي هستند و اين فرصتي است كه مي توان از آن به خوبي استفاده كنند.
از شاخص‌ترين رويدادهاي پيش‌رو، جشن‌هاي دهه كرامت، كنفرانس معماري ايران و نشست توليت اماكن مقدس اسلامي و در مجموع حدود 70 برنامه است كه تا پايان سال انجام مي‌شود .


| شناسه مطلب: 68588




مشهد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران