ظرفیت اکثر کاروان‌های حج ۹۶ تکمیل شده است ظرفیت اکثر کاروان‌های حج ۹۶ تکمیل شده است ظرفیت اکثر کاروان‌های حج ۹۶ تکمیل شده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ظرفیت اکثر کاروان‌های حج ۹۶ تکمیل شده است ظرفیت اکثر کاروان‌های حج ۹۶ تکمیل شده است ظرفیت اکثر کاروان‌های حج ۹۶ تکمیل شده است ظرفیت اکثر کاروان‌های حج ۹۶ تکمیل شده است ظرفیت اکثر کاروان‌های حج ۹۶ تکمیل شده است

ظرفیت اکثر کاروان‌های حج ۹۶ تکمیل شده است

اغلب کاروان‌ها در کشور اعلام تکمیل ظرفیت کرده‌اند، ولی در برخی از استان‌ها مانند تهران، البرز، قزوین و گیلان تعداد محدودی از کاروان‌ها هنوز به طور کامل تکمیل نشده است.

سرپرست حوزه رياست و روابط عمومي سازمان حج و زيارت در مورد تكميل ظرفيت كاروان‌هاي اعزامي به حج ۹۶ گفت: اغلب كاروان‌ها در كشور اعلام تكميل ظرفيت كرده‌اند، ولي در برخي از استان‌ها مانند تهران، البرز، قزوين و گيلان تعداد محدودي از كاروان‌ها هنوز به طور كامل تكميل نشده است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايلنا، ابراهيم اسدالهي، سرپرست حوزه رياست و روابط عمومي سازمان حج و زيارت گفت: مطابق جلسات و تفاهم‌نامه‌هايي كه با وزارت حج عربستان انجام داديم؛ توانستيم سهميه حجاج ايراني را نسبت به سال ۹۴، ۳۵ درصد افزايش دهيم و به اميد خدا در حج سال جاري تعداد حجاج ما به ۸۶۵۰۰ نفر خواهد رسيد.
وي در مورد تكميل ظرفيت كاروان‌هاي اعزامي به حج ۹۶ افزود: اغلب كاروان‌ها در كشور اعلام تكميل ظرفيت كرده‌اند، ولي در برخي از استان‌ها مانند تهران، البرز، قزوين و گيلان تعداد محدودي از كاروان‌ها هنوز به طور كامل تكميل نشده است. در همين راستا از دارندگان اسناد ثبت‌نامي سال ۸۵ دعوت مي‌شود براي تسريع در امر ثبت‌نام به كاروان‌هاي داراي ظرفيت خالي مراجعه و ثبت‌نام خود را قطعي كنند. اسدالهي با اشاره به فعاليت‌هاي سازمان حج و زيارت براي رفاه حال زائران خاطرنشان كرد: سازمان حج و زيارت در برنامه‌ريزي‌هاي خود همواره درصدد ايجاد رفاه زائران براي بهره‌مندي از اين سفر الهي و معنوي است، بنابراين با توجه به فصل گرما چادرهاي سيوان كه مجهز به كولر‌هاي گازي است؛ در خيمه‌هاي عرفات براي حجاج جمهوري اسلامي تدارك ديده شده است. همچنين در بيمه زائران با تجديد نظر تمهيدات بسيار خوبي منظور شده شده است.
وي همچنين در خصوص شايعات مبني بر انصراف برخي از شهروندان از سفر حج ۹۶ خاطرنشان كرد: متاسفانه در چند وقت اخير خبرهايي در بين مردم به صورت جهت‌دار پخش شده است كه هيچ‌كدام از اين خبرها صحت ندارد و كاملا كذب است. اين شايعات براي تحريك احساسات مردم شريف ايران و با اهداف سياسي و اجتماعي مطرح مي‌شود. بنابراين اين شايعات توسط سازمان حج و زيارت از ريشه و اساس تكذيب مي‌شود.




نظرات کاربران