نقد وهابیت از منظر تفسیر المیزان نقد وهابیت از منظر تفسیر المیزان نقد وهابیت از منظر تفسیر المیزان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نقد وهابیت از منظر تفسیر المیزان نقد وهابیت از منظر تفسیر المیزان نقد وهابیت از منظر تفسیر المیزان نقد وهابیت از منظر تفسیر المیزان نقد وهابیت از منظر تفسیر المیزان

نقد وهابیت از منظر تفسیر المیزان

مفسر بزرگ قرآن، علامه طباطبایی نیز در تفسیر المیزان به برخی از انحرافات فرقه وهابیت پرداخته و پاسخ استدلال‌های آنان را بیان کرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، كتاب «نقد وهابيت از منظر تفسير الميزان» نوشته سركار خانم ليلا مرادي به همت گروه كلام و معارف پژوهشكده حج و زيارت تهيه و توسط نشر مشعر در ارديبهشت ماه 1396 در 164 صفحه منتشر شده است. در مقدمه اين كتاب آمده:
تاكنون دانشمندان بزرگي، اشتباه بودن برداشت وهابيان را از متون اسلامي گوشزد كرده‌اند. مفسر بزرگ قرآن، علامه طباطبايي نيز در تفسير الميزان به برخي از اين انحرافات پرداخته و پاسخ استدلال‌هاي آنان را بيان كرده است. سركار خانم ليلا مرادي در پايان‌نامه كارشناسي ارشد خود، اين موارد را از تفسير الميزان استخراج كرده است. تحقيق ايشان پس از ارزيابي و بيان موارد تكميلي به كوشش جناب حجت‌الاسلام و المسلمين غلامرضا رضايي، از اعضاي هيئت علمي اين پژوهشكده به صورت كتاب حاضر در آمده است.
آثار و كتاب‌هاي حوزه نمايندگي ولي‌فقيه در امور حج‌وزيارت را مي‌توان آنلاين و رايگان از كتابخانه تخصصي پايگاه حج دريافت كرد.




نظرات کاربران