اعزام ۳ هزارو ۱۵۰ زائر از آذربایجان‌شرقی به حج تمتع اعزام ۳ هزارو ۱۵۰ زائر از آذربایجان‌شرقی به حج تمتع اعزام ۳ هزارو ۱۵۰ زائر از آذربایجان‌شرقی به حج تمتع بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام ۳ هزارو ۱۵۰ زائر از آذربایجان‌شرقی به حج تمتع اعزام ۳ هزارو ۱۵۰ زائر از آذربایجان‌شرقی به حج تمتع اعزام ۳ هزارو ۱۵۰ زائر از آذربایجان‌شرقی به حج تمتع اعزام ۳ هزارو ۱۵۰ زائر از آذربایجان‌شرقی به حج تمتع اعزام ۳ هزارو ۱۵۰ زائر از آذربایجان‌شرقی به حج تمتع

اعزام ۳ هزارو ۱۵۰ زائر از آذربایجان‌شرقی به حج تمتع

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی، از اعزام سه هزار و ۱۵۰ زائر از این استان به مناسک حج تمتع امسال خبر داد که در قالب ۲۲ کاروان به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، دوره آموزشي زائران حج تمتع شمالغرب كشور روز گذشته در تبريز برگزار شد.
محمدروحي، مدير دفتر حج و زيارت آذربايجان شرقي، گفت: اين دوره با عنوان دوره امداد و نجات، مديريت بحران و كمك هاي اوليه براي زائران خانه خدا برگزار مي شوذ.
روحي گفت: با توجه به تجربيات گذشته به ويژه تجربه تلخ حج گذشته در منا، تعدادي از عوامل و مديران حج استان هاي اردبيل ، زنجان ، آذربايجان غربي و شرقي در اين دوره، آموزش هاي تكميلي امداد و نجات را فرا گرفتند تا مواقع بحراني و حوادث خاص، كمك هاي اوليه را انجام دهند.
مديردفتر حج و زيارت آذربايجان‌شرقي، همچنين از اعزام سه هزار و ۱۵۰ زائر از استان به مناسك حج تمتع امسال خبر داد كه در قالب ۲۲ كاروان از ۹ مرداد ماه به سرزمين وحي اعازم مي شوند.
روحي ادامه داد: برنامه ريزي براي اعزام كاروان هاي حج تمتع از حدود سه ماه قبل در استان شروع شده است و طبق برنامه زمان بندي شده، كليه اقدامات و تمهيدات لازم در حال انجام است.


| شناسه مطلب: 68966




آذربايجان حج 96



نظرات کاربران