ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان آغاز شد ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان آغاز شد ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان آغاز شد ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان آغاز شد ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان آغاز شد ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان آغاز شد ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان آغاز شد

ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان آغاز شد

ثبت نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات(نجف،کربلا و کاظمین) در هفدهین دوره از امروز ۱۰ تیر ماه در سایت لبیک آغاز و تا ۲۲ ماه جاری ادامه خواهد یافت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، ثبت نام دانشگاهيان سراسر كشور در ۵ گروه، شامل اساتيد،دانشجويان متاهل،دانشجويان دختر،پسران دانشجو و كارمندان دانشگاه ها انجام مي شود.
بر اساس اين گزارش،هزينه عتبات دانشگاهيان بسته به دوري و نزديكي به مرز متفاوت است و ميانگين قيمت به صورت زميني در تهران حدود ۱ ميليون و ۱۰۰هزار تومان و هوايي يك ميليون و ۷۰۰هزار تومان برآورد شده است.
بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده وام يك ميليوني براي سفرهاي زميني و وام يك و نيم ميليوني براي سفرهاي هوايي اعطا مي شود.
اعزام دانشجويان به عتبات عاليات در ماه هاي مرداد،شهريور و مهرماه انجام خواهد شد.انتخاب تاريخ و نوع اعزام به صورت زميني يا هوايي به عهده زائرست اما در استان هاي مرزي اعزام فقط به صورت زميني است. قيمت نهايي نيز بعد از اعلام از سوي سازمان حج و زيارت به اطلاع زائرين گرامي خواهد رسيد.
گفتني است زائرين ۷ شب را در شهرهاي مقدس كشور عراق اقامت خواهند داشت و در اين مدت به زيارت اماكن مقدس شهرهاي نجف اشرف، كربلاي معلي و كاظمين خواهند پرداخت.
براي مشاهده شرايط و ضوابط ثبت نام اينجا را كليك نماييد.


| شناسه مطلب: 68968




دانشگاه عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران