تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر استفاده بیشتر از جلسات آموزشی حجاج تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر استفاده بیشتر از جلسات آموزشی حجاج تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر استفاده بیشتر از جلسات آموزشی حجاج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر استفاده بیشتر از جلسات آموزشی حجاج تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر استفاده بیشتر از جلسات آموزشی حجاج تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر استفاده بیشتر از جلسات آموزشی حجاج تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر استفاده بیشتر از جلسات آموزشی حجاج تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر استفاده بیشتر از جلسات آموزشی حجاج

تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر استفاده بیشتر از جلسات آموزشی حجاج

همانگونه که همواره حجاج ایران به‌عنوان منظم‌ترین و سازمان یافته‌ترین حجاج شناخته می‌شوند، امسال این نظم و انضباط و اخلاق نیکو را بیشتر از قبل نشان خواهیم داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حميد محمدي در جلسه آموزشي كاروانهاي حج اظهار كرد: موضوع آموزش و آشنايي كامل زائران با ابعاد مختلف اجرايي سفر حج و مناسك حج داراي اهميت و ضرورت بسياري است.
وي با اشاره به جلسات آموزشي توجيهي كه به‌صورت كارواني برگزار مي‌شود، تصريح كرد: مديران محترم كاروانها براساس سرفصلهايي كه به‌صورت كاملاً كارشناسي تدوين شده است بايد در اين جلسات حجاج عزيز را كه عمدتاً در طول عمرشان يك‌بار توفيق تشرف پيدا مي‌كنند را با همه ابعاد سفر معنوي حج به‌طور كاملاً كاربردي و ملموس آشنا سازند.
رئيس سازمان حج و زيارت تاكيد كرد: با توجه به فصل گرما و ازدحام حجاج لازم است به توصيه‌ها و نكات بهداشتي و پزشكي كه ارائه مي‌شود كاملاً مورد توجه قرار گيرد و با دقت به آنها عمل شود.
محمدي افزود: همه خدمتگزاران شما در سازمان حج و زيارت در طول يك سال فعاليت مي‌كنند كه اين سفر يك‌ماهه به‌خوبي برگزار شود و رضايتمندي شما را در بر داشته باشد.
وي توضيح داد: البته بايد بدانيم كه محدوديتهاي فراواني نيز در اين مسير وجود دارد كه بايد صبورانه تحمل كنيم و همانگونه كه همواره حجاج ايران به‌عنوان منظم‌ترين و سازمان يافته‌ترين حجاج شناخته مي‌شوند، امسال اين نظم و انضباط و اخلاق نيكو را با توجه به برنامه‌ها و نكاتي كه مسئولان و مدير كاروان مي‌گويد بيشتر از قبل نشان دهيم.
رئيس سازمان حج و زيارت به رعايت مسائل بهداشتي اشاره كرد و گفت: رعايت مسايل بهداشتي با توجه به فصل گرما، تمرين و ايجاد توانايي لازم براي ايام تشريق (حضور در عرفات، مشعر و منا) امري ضروري است؛ با وجود همه محدوديتها تلاشهاي همكارانم در سازمان به بار نشست و در عرفات چادرهاي اسكان مطلوب و خوبي نسبت به سالهاي قبل فراهم شده است.
محمدي اظهار كرد: در خصوص لپ تاپ و تبلت و ساير لوازم الكترونيكي شخصي موكداً توصيه مي‌شود اينگونه وسايل كه ضروري نيست را به‌همراه نداشته باشيد تا در بازرسيهاي فرودگاه مقصد دچار معطلي و مشكل نشويد.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به حساسيتهاي موجود، درباره ادعيه هم صرفاً كتب ادعيه‌اي كه نشر مشعر در اختيار حجاج مي‌گذارد مي‌توانيد همراه ببريد.
رئيس سازمان حج و زيارت تصريح كرد: اميدواريم با رعايت برنامه‌هايي كه خدمتتان عرضه مي‌شود و توجه به نظم و انضباط و ضوابط كشور مقصد و احترام به همسفران و همچنين پيش گرفتن صبر و بردباري در اين سفر الهي شاهد حجي عزتمندانه و مقبول درگاه احديت باشيم.
در اين ديدار سرپرست حوزه رياست و روابط عمومي سازمان حج و زيارت و مديركل حج و زيارت استان تهران و نماينده دفتر بازرسي، ارزشيابي و رسيدگي به شكايات سازمان حج، رياست سازمان حج و زيارت را همراهي مي‌كردند.


| شناسه مطلب: 68972




سازمان حج حج 96



نظرات کاربران