ماحصل سفر کربلا برایم حجاب بود ماحصل سفر کربلا برایم حجاب بود ماحصل سفر کربلا برایم حجاب بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ماحصل سفر کربلا برایم حجاب بود ماحصل سفر کربلا برایم حجاب بود ماحصل سفر کربلا برایم حجاب بود ماحصل سفر کربلا برایم حجاب بود ماحصل سفر کربلا برایم حجاب بود

ماحصل سفر کربلا برایم حجاب بود

سحر رشیدی؛ دانشجوی دکتری محیط زیست دانشگاه پیام‌نور تهران جنوب در گفتگو با لبیک در رابطه با چگونگی آشنایی با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت...

پايگاه اطلاع رساني حج: يك روز خيلي اتفاقي تلويزيون روشن بود و اخبار شبكه قرآن پخش مي‌شد كه اعلام كرد سامانه لبيك براي ثبت نام عتبات عاليات دانشگاهيان فعال شده است، من هم خبر را شنيدم و با وجود آنكه قبل از آن اصلا قصد سفر نداشتم از روي كنجكاوي سامانه را باز كرده و ثبت نام كردم بدون اينكه به تاريخ‌ها يا هزينه سفر و ... نگاهي بيندازم.
پس از ثبت نام وقتي كه به خانواده اعلام كردم شك داشتند در قرعه كشي اسم من دربيايد، پس خيلي جدي نگرفتند اما وقتي اسم من درآمد خدا راشكر هيچ مخالفتي نكردند چون ستاد عتبات دانشگاهيان بود خيالشان راحت بود كه سفر امني خواهم رفت.
برنامه‌هاي ويژه براي سفرهاي دانشجويي در عتبات عاليات اجرا مي‌شود، اين برنامه‌ها را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟
بسيار عالي بود و به افزايش بار معنوي سفر كمك بسيار مي‌كرد.
سفر كربلاي خود را نتيجه كدام دعا يا كدام كار خود مي‌دانيد؟
نمي‌دانم گاهي فكر مي‌كنم نتيجه زيارت عاشوراهاي روزانه‌ام است، شايد هم براي اداي نذر دعاي مستجام بود كه روز دهم محرم ۹۴ به آن رسيده بودم و قسمت اين بود با دستان خودم نذرم را ادا كنم، گاهي فكر مي‌كنم نتيجه دل شكستي آن روزها كه واقعا به اين سفر نياز داشتم . بعد از برگشت از سفر حس مي‌كنم دوران قبل از سفر و حوادث آن مربوط به تاريخ‌هاي خيلي دور است و ساليان سال گذشته همه‌چيز رنگش عوض شده و جذابيت‌ها، رنجش‌ها، غم‌ها و شادي‌هاي من هم خيلي متفاوت‌تر از قبل شده است.
امام حسين(ع) يك ويژگي خاصي كه دارد ، دعا زير قبه‌اش مستجاب است، چه دعايي كرديد؟
همه ملتمسين دعا را به خاطر آوردم و براي پدر و مادرم و همه كساني كه آرزومند اين سفر هستند آرزوي طلبيده شدن نمودم. از امروز دانشجوي كربلايي شديد در بازگشت به ايران و دانشگاه‌هاي خود چه پيامي براي همكلاس‌هاي خود و جوانان خواهيد برد؟
نتيجه اين سفر انتخاب حجاب بود، متاسفم كه در آغاز راه براي اين انتخاب از جمع برخي دوستان خيلي حمايت نمي‌شوم اما بسيار خرسندم كه به چنين دركي رسيدم و اميدوارم امام حسين(ع) به استمرار مسيرم كمك كند.


| شناسه مطلب: 68996




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران