اختصاص کاروان‌های عتبات ویژه به دختران دانشجو اختصاص کاروان‌های عتبات ویژه به دختران دانشجو اختصاص کاروان‌های عتبات ویژه به دختران دانشجو بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اختصاص کاروان‌های عتبات ویژه به دختران دانشجو اختصاص کاروان‌های عتبات ویژه به دختران دانشجو اختصاص کاروان‌های عتبات ویژه به دختران دانشجو اختصاص کاروان‌های عتبات ویژه به دختران دانشجو اختصاص کاروان‌های عتبات ویژه به دختران دانشجو

اختصاص کاروان‌های عتبات ویژه به دختران دانشجو

در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان نیز همانند دوره قبل، دختران دانشجو بدون محارم و با هم دانشگاهی ها و هم استانی های خود به عتبات مشرف می شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، دختران دانشجو از سراسر كشور در قالب كاروان هاي مجزا به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.
در هفدهمين دوره عتبات دانشگاهيان نيز همانند دوره قبل، دختران دانشجو بدون محارم و با هم دانشگاهي ها و هم استاني هاي خود به عتبات مشرف مي شوند.
بنابراين گزارش، براي رفاه حال دانشجويان دختر، تمامي اعزام هاي دختران دانشجو از سراسر كشور به صورت هوايي خواهد بود و فقط استان هاي مرزي به صورت زميني اعزام مي شوند.
بدين ترتيب دختران دانشجوي سراسر كشور مي توانند با دانشجويان استان تحصيل خود به عتبات عاليات مشرف شوند و سفري سرشار از معنويت را براي خود رقم بزنند.
اميد است حضور دختران دانشجو در نجف اشرف و كربلاي معلي لحظات معنوي را رقم بزند و به يادماندني ترين سفر، زيارت حرم علوي و بارگاه معنوي سيدالشهدا(ع) براي اين قشر از دانشگاهيان باشد.


| شناسه مطلب: 68997




دانشگاه عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران