آغاز به کار رسمی شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) آغاز به کار رسمی شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) آغاز به کار رسمی شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز به کار رسمی شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) آغاز به کار رسمی شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) آغاز به کار رسمی شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) آغاز به کار رسمی شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) آغاز به کار رسمی شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع)

آغاز به کار رسمی شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع)


شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع)، همزمان با آیین اختتامیه نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با حضور تولیت آستان قدس رضوی به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني آستان قدس رضوي، همزمان با آيين اختتاميه نهمين اجلاس راديو و تلويزيون‌هاي اسلامي، با حضور حجت‌الاسلام علي كريميان، دبيركل اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي اسلامي، علي عسكري، رئيس سازمان صدا و سيما، مرتضي بختياري، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي و جمعي از مسئولان استان برگزار شد.
اين شبكه ماهواره‌اي به مناسبت اتحاد و همبستگي رسانه‌هاي كشورهاي اسلامي و با پشتيباني آستان مقدس حضرت علي بن موسي الرضا(ع) بر روي ماهواره «نايل ست» قرار گرفته است.
شبكه ماهواره‌اي امام رضا(ع) از اسفندماه سال ۹۵ به صورت آزمايشي فعاليت خود را آغاز كرده است و به صورت زنده به پخش برنامه‌هاي حرم مطهر رضوي مي‌پردازد.
اين شبكه ماهواره‌اي، حضور زائران مشتاق امام رضا(ع) از سراسر جهان را انعكاس مي‌دهد. پخش كليپ‌هاي جذاب تصويري و برنامه‌هاي معرفتي در خصوص شخصيت، كرامت و مقام حضرت ثامن الحجج(ع) نيز از ديگر برنامه‌هايي است كه در دستور كار اين شبكه قرار دارد.
اين شبكه به سه زبان عربي، فارسي و انگليسي، كشورهاي خاورميانه و شمال آفريقا را پوشش مي‌دهد و علاوه بر ايران، شيعيان و مسلمانان سراسر جهان و به ويژه شيعيان مظلوم بحرين، لبنان، عراق و ساير بلاد اسلامي نيز از مخاطبان اصلي اين شبكه خواهند بود.


| شناسه مطلب: 69030




امام رضا



نظرات کاربران