جوان بودن کاروان های دانشگاهی مهمترین مزیت آن است جوان بودن کاروان های دانشگاهی مهمترین مزیت آن است جوان بودن کاروان های دانشگاهی مهمترین مزیت آن است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جوان بودن کاروان های دانشگاهی مهمترین مزیت آن است جوان بودن کاروان های دانشگاهی مهمترین مزیت آن است جوان بودن کاروان های دانشگاهی مهمترین مزیت آن است جوان بودن کاروان های دانشگاهی مهمترین مزیت آن است جوان بودن کاروان های دانشگاهی مهمترین مزیت آن است

جوان بودن کاروان های دانشگاهی مهمترین مزیت آن است

رسالت ستاد انجام کار فرهنگی در دانشگاه ها و اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات و عمره است، بنابراین اعزام همراه کاروان را از شکل دانشجویی خارج می کند .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد زارع؛معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت:با توجه به محدوديت سهميه، امكان اعزام همراه در مجردين وجود ندارد و در گروه هاي متاهلي فقط بردن همسر و فرزندان انجام مي شود.
وي افزود:تعدادي از دانشگاهيان تقاضاي بردن همراه غير دانشجو،پدر و مادر و ساير اقوام را دارند كه اين عملا براي ما امكان پذير نيست.ستاد سهميه محدودي براي اعزام انتخاب مي كند تا كار اعزام دانشگاهيان از كيفيت بهتري برخوردار باشد.
زارع گفت: رسالت ستاد انجام كار فرهنگي در دانشگاه ها و اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات و عمره است، بنابراين اعزام همراه كاروان را از شكل دانشجويي خارج مي كند .
وي ادامه داد:ازجمله مزاياي عتبات دانشجويي يكدست بودن كاروان به دليل دانشگاهي بودن اعضاء كاروان و برگزاري برنامه هاي فرهنگي ويژه براي دانشگاهيان در طول سفر است كه اين امتياز آن را از كاروان هاي عادي ممتاز مي كند.
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت:در عمره و عتبات دانشگاهيان صحنه هاي زيبايي از دلدادگي و معنويت در بين جوانان دانشجو اتفاق مي افتد كه اين سفر را به منزله شروعي دوباره و سرآغاز تحول در مرحله اي از زندگي آنان رقم مي زند و ستاد در پي آن است كه با فراهم كردن محيط دانشجويي در كاروان اين سفر را به خاطره اي ماندگار در دوران تحصيل دانشجويان تبديل كند.
زارع افزود:در سال ۹۵، ۴۵۰۰۰ نفر از دانشگاهيان سراسر كشور در قالب دانشجويان دختر،پسران دانشجو،زوج هاي دانشجو، اساتيد و كارمندان دانشگاه ها راهي عتبات عاليات شدند كه بسياري از آنها اولين سفر خود را تجربه مي كردند.
گفتني است، ثبت نام هفدهمين دوره عتبات دانشگاهيان از ۱۰ لغايت ۲۲ تيرماه در سايت لبيك انجام مي شود و اين دوره از اعزام از مرداد ماه سال جاري آغاز خواهد شد.


| شناسه مطلب: 69038




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران