نشست مشترک نمایندگان بعثه رهبری در عراق برگزار شد نشست مشترک نمایندگان بعثه رهبری در عراق برگزار شد نشست مشترک نمایندگان بعثه رهبری در عراق برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست مشترک نمایندگان بعثه رهبری در عراق برگزار شد نشست مشترک نمایندگان بعثه رهبری در عراق برگزار شد نشست مشترک نمایندگان بعثه رهبری در عراق برگزار شد نشست مشترک نمایندگان بعثه رهبری در عراق برگزار شد نشست مشترک نمایندگان بعثه رهبری در عراق برگزار شد

نشست مشترک نمایندگان بعثه رهبری در عراق برگزار شد

نشست مشترک نمایندگان بعثه رهبری در کشور عراق با هدف بازنگری برنامه های فرهنگی در عتبات عالیات برگزار شد .

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا ، اين نشست با حضور حجج الاسلام نجفي روحاني ، سيد جعفرعلم الهدي، احمد احساني و محمد حسين عسگري با موضوع بازنگري در برنامه هاي فرهنگي در عتبات عاليات برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني طي سخناني لزوم توجه به راهكارهاي مختلف در انجام كارها را يادآور شد و گفت : هرزمان فردي در كاري به ايستايي و به نهايت رسيد ، تاريخ مصرفش تمام شده است .
وي با اشاره به اهميت خرد جمعي، خاطر نشان ساخت : ما بايد براي استفاده از نظرات ديگران، درجهت نوآوري و ظرفيت شناسي، از نخبگان و فرهيختگان استفاده نماييم .
مسئول دفتر نمايندگي بعثه در عراق توجه به پيشنهادات و رسيدگي به شكايات را مهم ارزيابي كرد و افزود : زماني ما موفق هستيم ، كه در ارزيابي ديگران نمره خوبي داده شود .
وي با مهم خواندن استفاده از نيروهاي توانمند تاكيد كرد : به هر ميزان نيروهاي توانمند اعزام شوند ، نتيجه كارها بهتر و كيفيت آن مطلوب تر خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني به نقش همدلي و همفكري اشاره كرد و افزود : به لطف خداوند هماهنگي بسيار خوبي در بين مجموعه نيروهاي اعزامي وجود دارد و بايد سعي شود محيطي پرنشاط و آرام وجود داشته باشد تا انگيزه براي كار بيشتر شود.
در اين نشست همچنين حجت الاسلام و المسلمين علم الهدي ، مسئول دفتر نمايندگي بعثه رهبري در نجف اشرف با بيان فعاليت هاي فرهنگي انجام شده پيشنهاداتي ارائه داد. درپايان اين نشست همچنين حجت الاسلام والمسلمين احساني مسئول دفتر نمايندكي بعثه رهبري در كاظمين و حجت الاسلام عسگري سرپرست دفتر نمايندگي بعثه در كربلا از فعاليت هاي صورت گرفته در حوزه مسئوليت خود گزارش دادند.


| شناسه مطلب: 69042




عتبات بعثه فرهنگي



نظرات کاربران