دیدار  نماینده بعثه در عراق با آیت‌الله قزوینی در کربلای معلا دیدار  نماینده بعثه در عراق با آیت‌الله قزوینی در کربلای معلا دیدار  نماینده بعثه در عراق با آیت‌الله قزوینی در کربلای معلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار  نماینده بعثه در عراق با آیت‌الله قزوینی در کربلای معلا دیدار  نماینده بعثه در عراق با آیت‌الله قزوینی در کربلای معلا دیدار  نماینده بعثه در عراق با آیت‌الله قزوینی در کربلای معلا دیدار  نماینده بعثه در عراق با آیت‌الله قزوینی در کربلای معلا دیدار  نماینده بعثه در عراق با آیت‌الله قزوینی در کربلای معلا

دیدار نماینده بعثه در عراق با آیت‌الله قزوینی در کربلای معلا

مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در کشور عراق صبح امروز با آیت‌الله سید مرتضی قزوینی از علمای شهر کربلا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلا، در اين ديدار كه حجج‌الاسلام عسگري، لقمانيان و توكل حضور داشتند، پيرامون مسائل اخلاقي و فرهنگي براي زائران تبادل‌نظر شد.
در اين جلسه آيت‌الله قزويني با مهم خواندن نقش مسائل اخلاقي اظهار داشت: ما هر چه داريم از امام عصر (عج) است و در تمام مشكلات بايد به ايشان پناه ببريم. امروز دنياي كفر در مقابل اسلام ناب محمدي ايستاده است و همه ما بايد باروحيه قوي در مقابل آنان استقامت كنيم.
در ادامه اين ديدار حجت‌الاسلام‌والمسلمين نجفي روحاني از فعاليت‌هاي بعثه رهبري گزارشي ارائه كرد كه مورد تحسين آيت‌الله قزويني قرار گرفت و افزود: يكي از مهم‌ترين رسالت‌هاي بعثه رهبري ترويج مسائل اخلاقي، تربيتي و معنوي است.
وي خاطرنشان كرد: به لطف خداوند متعال، شاهد حضور گسترده جوانان و نخبگان در سفرهاي زيارتي به عتبات عاليات و زيارت بارگاه امام حسين (ع) هستيم و اين فرصت بسيار خوبي براي اثرگذاري بر روي اين قشر آينده‌ساز است.




نظرات کاربران